شناسه خبر:75217
1402/8/7 13:12:00
مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان خبر داد:

احداث یادمان کودکان شهید غزه

سپهرغرب-گروه خبر:مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان از احداث یادمان کودکان شهید غزه به‌عنوان نمادی از شهدای بی‌گناه خبر داد.

محمد حیدری‌دلگرم بعد از ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌زودی یادمان کودکان شهید غزه را به‌عنوان یادگاری از شهدای بی‌گناه و نمادی از وحشیانه‌ترین رژیم جهان، احداث کرده و رفتار وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی را در معرض دید جهانیان خواهیم گذاشت.
وی با بیان اینکه خون کودکان شهید و مظلوم غزه عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمینشان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد، گفت: سال‌های طولانی تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی و تداوم جنایات ننگین علیه ملت مظلوم فلسطین آثار زیان‌بار فراوانی داشته است.
 
مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان همدان افزود: رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایات وحشیانه یک‌بار دیگر خوی درندگی خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل ندارد.
 
وی با اشاره به حملات بی‌سابقه پی در پی‌ رژیم منحوس به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی، بیمارستانی و غیره در هفته‌های اخیر، گفت: این حملات موجی از کشتار، نگرانی‌ها و آوارگی را در بین مردم بی‌پناه غزه ایجاد کرده که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده است.
 
حیدری‌دلگرم با اشاره به سخنی از پیامبر (ص) که فرمود «کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى‌زند: به دادم برسید و کمکم کنید و پاسخ نگوید، مسلمان نیست»، افزود: قرار است مانند راهیان نور، یادمان کودکان شهید غزه را احداث کنیم‌.
 
 
 
 

شناسه خبر 75217