شناسه خبر:75312
1402/8/10 09:52:50

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از برقراری پرواز هفتگی همدان- نجف از فرودگاه همدان خبر داد و گفت: به محض هماهنگی هندلینگ شرکت‌های هواپیمایی پرواز همدان- مشهد نیز برقرار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی روز گذشته از قطعیت یک پرواز زیارتی هفتگی به عتبات عالیات از فرودگاه خبر داد و افزود: این مهم در راستای پیگیری‌ تداوم فعالیت فرودگاه همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه همدان بلندترین برج مراقبت با 52 متر ارتفاع را در ایران دارد، گفت: بهره‌مندی از ظرفیت فرودگاه و خدمت به مردم از این طریق از دغدغه‌های ما بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: بحث پروازهای فرودگاه همدان از طریق رئیس هواپیمایی کشور پیگیری و مقرر شد برای سفر عتبات عالیات یک پرواز در هفته طی ایام آتی تا قبل از زمستان انجام شود.

وی خبرهایی هم درخصوص برقراری پرواز همدان- مشهد داد و بیان کرد: براساس مذاکرات مقرر شد به محض هماهنگی هندلینگ شرکت‌های هواپیمایی مربوطه پرواز همدان- مشهد نیز در دستور کار قرار گیرد.

فلاحی از پیگیری برقراری پرواز همدان- عسلویه خبر داد و افزود: این مورد درخواست بیش از 100 نفر از جوانان متخصص همدانی است که در عسلویه مشغول به کار هستند‌.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله اقداماتی درحال انجام است تا در هفته یک پرواز به این موضوع اختصاص یابد و مشکل افراد مذکور نیز حل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روزهای آتی نیز خبر قطعی این خدمت به مردم شریف همدان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شناسه خبر 75312