شناسه خبر:7545
1398/2/5 09:45:35
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در گفتگو با سپهرغرب مطرح کرد

بهره‌برداری کامل از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر تا 12 ماه دیگر

سپهرغرب، گروه ورزشی - طیبه اسدبیگی: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه اجرای فاز دوم و تکمیل پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر بستگی به میزان اعتبارات سال جاری دارد اعلام کرد: اگر تامین اعتبار خوبی صورت بگیرد تا 12 ماه آینده پروژه تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
محسن جهانشیر با بیان اینکه استادیوم پنج هزار نفری شهرستان ملایر جزء پروژه‌های آماده برای افتتاح است اظهار کرد: در این راستا شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی به عنوان شرکت مادر تخصصی اجرای پروژه‌های عمرانی وزارت ورزش و جوانان را به عهده گرفته است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات اصلی و زیر سازی‌های لازم برای اجرای فاز نخست این پروژه انجام شده است اظهار کرد: اجرای لایه رویی پیست تارتان هنوز انجام نشده است.
وی با بیان اینکه برای اجرای لایه رویی پیست تارتان نیاز به مساعد شدن هوا داریم ابراز کرد: متاسفانه در شرایط فعلی آب و هوایی و بارندگی‌های اخیر نمی‌توانیم کار را پیش ببریم چرا که زمین باید خشک بوده و رطوبت نداشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اقدامات اصلی فاز اول پروژه استادیوم پنج هزار نفری ملایر را تامین زمین چمن مصنوعی، اجرای پیست تارتان، احداث سرویس بهداشتی و سکو‌ها عنوان کرد.
جهانشیر با تاکید بر اینکه بعد از اتمام عملیات لایه‌رویی پیست تارتان به سراغ اجرای فاز دوم می‌رویم خاطر نشان کرد: در فاز دوم تکمیل سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، سکو‌ها و ایجاد چارت سازمانی پروژه مد نظر است.
وی با بیان اینکه فضای استادیوم پنج هزار نفری ملایر برای برگزاری تمرین‌ها، مسابقات فوتبال و دو میدانی قابلیت بهره‌برداری دارد اذعان کرد: برای اینکه ظرفیت کامل شود و بتوانیم از این ورزشگاه استفاده کنیم الزاما باید فاز دوم نیز اجرا شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: بنابر آخرین جلسه‌ای که با شرکت توسعه داشتیم بعد از مساعد شدن هوا فاز نخست را وارد چرخه بهره‌برداری می‌کنیم.
جهانشیر با تاکید بر اینکه اجرای فاز دوم و تکمیل پروژه بستگی به میزان اعتبارات سال جاری دارد اعلام کرد: اگر تامین اعتبار خوبی صورت بگیرد تا 12 ماه آینده پروژه تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در پایان نیز در خصوص سفر وزیر ورزش به استان با بیان اینکه صبح امروز جلسه‌ای با هیئت اندیشه ورزان جوان استان سازمان‌های مردم نهاد هیئت‌های ورزشی اعم از نواب رئیس بانوان، رئیس هیئت‌ها، بازیکنان ملی و فراملی برگزار می‌شود ادامه داد: وزیر ورزش همچنین پروژه استخر سر پوشیده تویسرکان را رسما افتتاح خواهد کرد.

شناسه خبر 7545