شناسه خبر:75553
1402/8/15 12:38:23

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: با اقدامات و تدابیر اندیشیده‌شده زمستان سال جاری درصورت افزایش مصرف گاز و اُفت فشار احتمالی، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها از قطعی گاز مستثنا شدند.

رضا بهراملو صبح روز گذشته در جمع خبرنگاران از 901 هزار قطعه جوجه‌ریزی طی 10 روز اول آبان‌ماه در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون بیش از صددرصد تعهد استان نسبت به جوجه‌ریزی آبان‌ماه محقق شده است.

وی با بیان اینکه طبق برش شهرستانی اسدآباد، کبودراهنگ و تویسرکان در جوجه‌ریزی آبان‌ماه بیشترین عملکرد را داشتند، افزود: تعهد جوجه‌ریزی استان بالغ‌بر سه میلیون قطعه در ماه جاری است که این میزان در ماه گذشته نیز بیش‌ از تعهد محقق شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تأکید کرد: با پیشنهاد ما در کارگروه مدیریت بحران و قبول و دستور استاندار همدان، تدابیری اندیشیده شد تا طی سال جاری به هنگام برودت هوا و به‌ تبع آن افزایش مصرف گاز و اُفت فشار احتمالی، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها از قطعی گاز مستثنا شوند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه بحران با تأکید استاندار این مهم تصویب شد، اضافه کرد: در اثر قطعی گاز، صنایعی همچون مرغداری‌ها خسارت زیادی متحمل می‌شوند.

بهراملو یادآور شد: سال گذشته این مهم تنها برای گلخانه‌ها اعمال می‌شد.

 

شناسه خبر 75553