شناسه خبر:75691
1402/8/20 11:44:48

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام از خرید بیش از 90 قلم کالا از شرکت‌های دانش بنیان در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: ارزش کالاهای خریداری شده به مبلغ 129 میلیارد ریال بوده است.

منوچهر کرمیان با اشاره به اینکه بیش از 72 درصد کالاهای خریداری این پالایشگاه از شرکت‌های داخلی بوده است، افزود: در نیمه نخست سال جاری بیش از 108 تقاضا از سوی واحدهای متقاضی به این واحد ارجاع شده که ارزش ریالی آن به مبلغ بیش از 330 میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی مزایده اقلام ضایعاتی، مازاد و مستعمل به تعداد چهار مورد به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: ورود 438 قلم کالا در قالب 139 سند رسید کالا و خروج یک هزار و 17 قلم کالا در قالب 553 سند خروج کالا از اقدامات این واحد در طول 6 ماهه نخست سال جاری بوده است.

رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام از شناسایی بیش از 55 شرکت تولید کننده توانمند داخلی توسط این واحد صنعتی خبر داد و گفت: حمایت و همراهی با شرکت‌های دانش بنیان موجب سرعت بخشیدن به بهبود کسب و کار داخلی و عدم وابستگی به خرید کالاهای خارجی شده است.

کرمیان با اشاره به اینکه این شرکت تلاش می‌کند در راستای تحقق نامگذاری سال جاری و دور زدن تحریم، خرید از شرکت‌های داخلی و دانش بنیان را در اولویت کاری خود قرار دهد، افزود: تأمین به‌موقع و باکیفیت کالا و تجهیزات باعث استمرار تولید گاز در راستای خدمت‌رسانی به مردم شده است.

 

شناسه خبر 75691