شناسه خبر:75819
1402/8/22 13:08:05

سپهرغرب-گروه خبر:مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از اجرای طرح نظارت بازار و واحد‌های تولیدی و صنعتی با حضور مدیران کل دستگاه‌ها خبر داد.

مرضیه یونسی از اجرای طرح نظارت بازار و واحد‌های تولیدی و صنعتی با حضور مدیران دستگاه‌های استان خبر داد و افزود: این طرح ابتکاری در قالب گشت مشترک و در راستای سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر مطالبه‌گری و حضور میدانی مؤثر در بازار، با حضور مدیران کل دستگاه‌ها اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از تخلفات در شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی صورت گرفته‌اند، این طرح به‌منظور برخورد با متخلفان و ایجاد رضایت عمومی به‌صورت ابتکاری در تعزیرات حکومتی همدان اجرایی می‌شود.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: نخستین مرحله اجرای این طرح با حضور مدیرکل دامپزشکی استان همدان، در یکی از کشتارگاه‌های استان انجام شد که به‌دلیل وجود خون‌آبه در مرغ‌های بسته‌بندی‌شده، پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.
 
وی بیان کرد: این طرح در طول سال و با حضور مدیران کل دستگاه‌های متولی در سراسر استان همدان اجرا می‌شود که امیدواریم نتایج قابل توجهی داشته باشد.
 

شناسه خبر 75819