شناسه خبر:75867
1402/8/23 11:59:54

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 12 سارق و کشف 47 فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ساکن از دستگیری 12 سارق و کشف 47 فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد و در تشریح آن گفت: طرح امنیت محله‌محور با هدف پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز و برخورد با مجرمان طی 72 ساعت گذشته توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر در تعدادی از محلات این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با انجام تحقیقات و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه چندین نفر از متهمان را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات جداگانه، تعداد دو سارق سیم برق، سه سارق منازل و اماکن خصوصی، دو سارق وسایل نقلیه، دو سارق احشام، دو سارق مغازه و یک سارق داخل خودرو را دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان وسایل نقلیه سه دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه پراید سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ ساکی بیان کرد: متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به 15 فقره سرقت سیم و کابل برق، 11 فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی، 9 فقره سرقت احشام، چهار فقره سرقت مغازه و چهار فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

شناسه خبر 75867