شناسه خبر:76042
1402/8/28 12:15:43

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکنون 320 قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند در این استان واگذار شده است.

فرشاد دوستی روز شنبه اظهار کرد: ثبت‌نام و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد شده بعد از تاریخ 28 آبان 1400 یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است و خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر 20 سال نیز می‌توانند در این خصوص ثبت‌نام کنند و تشکیل پرونده دهند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده به خانواده‌های سه فرزندی و چهار فرزندی دو هزار و ‌614 نفر ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: تاکنون 320 قطعه زمین به خانواده‌های سه فرزندی در شهرهای مهران و دهلران به طور کامل تحویل شده است.

دوستی یادآور شد: 205 قطعه زمین نیز آماده امضای قرارداد برای تحویل به متقاضیان است که در این خصوص منتظر صدور بخشنامه هستیم.

وی خاطرنشان تأکید کرد: با توجه به کمبود زمین در بیشتر شهرستان‌های استان بنا بر درخواست متقاضیان زمین در شهرهای مهران و دهلران به خانواده‌های واجد شرایط واگذار می‌شود و برای واجدین شرایطی که مایل به دریافت مسکن ملی در شهر خود هستند نیز شرایط فراهم است.

سهم استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن در طی چهار سال 32 هزار واحد است.

 

شناسه خبر 76042