شناسه خبر:76049
1402/8/28 12:38:04

تجمع مردمی دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه، امروز(27 آبان) مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

تجمع‌کنندگان در این مراسم، با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و... ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با مضامینی شامل ایستادگی و مقاومت رمز افول آمریکای مستکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند.

علاوه بر حضور گروه‌های مختلف مردمی در این تجمع، تعدادی از خانواده‌های شهدا نیز با در دست داشتن عکس فرزندانشان در این مراسم شرکت کرده بودند.

همچنین برخی شرکت کنندگان با در دست داشتن عروسک هایی، حمایتشان از کودکان غزه را اعلام کردند.

*رژیم صهیونیستی شکست‌خورده جنگ با غزه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی همین الان هم شکست خورده جنگ با غزه است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری، از حوادث این روزهای غزه به عنوان یک حادثه بزرگ تاریخی یاد کرد و گفت: قطعا مجاهدت‌ و جانفشانی‌ مردم غزه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی توطئه‌های رژیم صهیونیستی در راستای عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با اسرائیل و نیز تحقق رویای عملی کردن شعار از نیل تا فرات را برای همیشه دفع کرد، گفت: حماقت رژیم صهیونیستی در جنایات بعد از طوفان الاقصی خشم جهانیان را برانگیخته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در رخدادهای اخیر غزه تلفات زیادی داشته، اما با سانسور رسانه‌ای اجازه نمی دهد آمار تلفات حتی به گوش خود مردم اسرائیل هم برسد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی همین الان هم شکست خورده جنگ با غزه است، چون آمار کشته‌ها و اُسرای رژیم صهیونیستی در طول 70 سال گذشته بی سابقه بوده است.

غفوری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از درون فرو ریخته و انسجام خود را در همه عرصه‌ها از دست داده، گفت: روزانه قریب یک میلیارد دلار هزینه جنگ بر صهیونیست‌ها تحمیل می‌شود و آنها توان ادامه این جنگ را ندارند.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌چینی‌ اسرائیل برای راه انداختن یک جنگ رسانه‌ای بزرگ، گفت: رژیم صهیونیستی می‌کوشد تا با به راه انداختن یک جنگ رسانه‌ای جای قاتل و شهید را با هم عوض کرده و اسرائیل کودک‌کش را که بیش از 5100 کودک را مظلومانه به شهادت رسانده، مظلوم و فلسطینی‌ها را ظالم معرفی کند.

غفوریی تاکید کرد: رسانه‌ها باید با جهاد تبیین به داد مردم مظلوم غزه برسند و اجازه ندهند دشمن شجاعت، استقامت و جهاد در راه خدای مردم مظلوم فلسطین را به نحو دیگری و به سود خود روایت کند.

وی بابیان اینکه رسانه‌ها باید حقایق را بیان کنند، ادامه داد: حقیقت این است که کشور مظلومی به نام فلسطین 70 سال پیش توسط رژیم صهیونیستی غصب شده و مبارزان فلسطینی همه توطئه‌های 70 ساله دشمنان خود را به یک باره و در جریان طوفان الاقصی باطل کرده‌اند.

 

شناسه خبر 76049