شناسه خبر:76051
1402/8/28 12:40:36

رقابت تیم‌های رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه در سه بخش؛ پویا نمایی، نرم افزار موبایلی و بازی‌های موبایلی امروز شنبه 27 آبان ماه با حضور مسئولان در قالب 21 تیم در مجتمع بعث سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه آغاز شد.

معاون اجرایی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه روز شنبه در آیین افتتاحیه این رویداد؛ با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است و در راس این جنگ ترکیبی رسانه‌ها قرار دارند؛ گفت: هدف دشمن تبلیغ علیه ما است و ما در این جنگ رسانه ای در قالب نرم افزارهای مختلف باید تببین سازی کنیم.

سردار« افشار محمدی» در ادامه موضوعات رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه را در بخش پویا نمایی؛ روایت و زندگی نامه شهدای شاخص استان، تشریح عملیات‌های هشت سال جنگ تحمیلی در استان، بازتاب رشادت‌ها و شجاعت‌های مردم کرمانشاه در مقابل دشمنان و معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

وی همچنین محورهای نرم‌افزاری موبایلی این رویداد را شناساندن ظرفیت‌های گردشگری با تمرکز بر جذابیت‌های راهیان نور و محور عملیاتی و در حوزه "بازسازی موبایلی " را رزم دفاع مقدس، حوزه تربیتی، تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری عنوان کرد.

رویداد تولید محتوای دیجیتال فرصتی برای شناسایی استعدادها

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای کرمانشاه نیز در این مراسم؛ از شرکت 95 نفر در قالب 21 تیم در این رویداد مهم استان خبر داد و گفت: این تیم به مدت سه روز باهم در سه بخش به رقابت می‌پردازند.

« سعید کریمی» شناسایی استعداد‌های استان در حوزه نرم افزاری، گرافیک و آی تی را از جمله اهداف رویداد تولید محتوای دیجیتال عنوان کرد و افزود: متاسفانه بدلیل کم توجهی به این استعدادهای ناب استان آنها از کرمانشاه به تهران و استان‌های بزرگ و یا حتی خارج از کشور مهاجرت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت گرایش آی تی، گرافیک و دیگر حوزه نرم افزاری برای توسعه و پیشرفت استان، گفت: با شناسایی این استعدادها در قالب رویداد‌های مختلف؛ بنا داریم آنها را با معرفی به دستگاه‌های اجرایی و پروژه‌های مختلف برای استان نگه داریم.

گفتنی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار می‌شود، به گفته مسئولان برگزار کننده؛ 815 عنوان برنامه برای استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

 

شناسه خبر 76051