شناسه خبر:76070
1402/8/29 12:33:39
راهپیمایی و تجمع اعتراضی سوخت‌رسانان علیه جنایات صهیونیست‌ها؛

منطقه همدان به احترام غزه به‌پا خاست

سوخت‌رسانان منطقه همدان برای اعلام انزجار و اعتراض به اعمال ضد بشری دیوصفتان صهیونیست در راهپیمایی حمایتی از مردم غزه حضور یافتند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مدیر، رؤسای ستادی و نواحی و کارکنان این شرکت 27 آبان‌ماه 1402 و هم‌زمان با روز جهانی منع خشونت علیه کودکان، کنار دیگر مردم شریف شهر همدان در راهپیمایی ضد صهیونیستی و حمایتی از کودکان مظلوم فلسطین، شرکت کردند.

 

بر پایه این گزارش، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: امروز کارکنان این منطقه با حضور حداکثری، پُرشور و منسجم خود در راهپیمایی نفرت گسترده خود را نسبت به جنایات ضد بشری صهیونیست‌های غاصب و کودک‌کش نشان دادند و این اعمال را محکوم کردند.

 

امین روستایی با بیان اینکه سکوت مجامع بین‌المللی در این خصوص مرگبار بوده، افزود: وجود نخستین قبله مسلمین جهان در سرزمین فلسطین و مظلومیت مردم غزه، وجدان‌های بیدار بشریت را به حضور انزجارآمیز از جنایات وحشیانه صهیونیست‌های ددمنش فرا می‌خواند.

 

وی ادامه داد: امروز مردم مسلمان و بی‌پناه غزه، آماج گلوله‌های کینه‌ شیاطینی از جنس انس است که حرمت انسانیت و وجدان را لگدمال چکمه‌های ظلم و بیداد خود کرده و با حملات وحشیانه، کودکان، زنان، دانش‌آموزان و مجروحان بیمارستان‌ها را قتل‌ عام می‌کنند.

 

روستایی یادآور شد: سوخت‌رسانان بی‌ادعا و خدمت‌گزار دوشادوش دیگر هم‌وطنان ولایت‌مدار، علم خون‌خواهی و اعتراض بر دوش گرفته و با حضور قاطع خود، محکومیت اقدامات ظالمانه رژیم کودک‌کش و حمایت از جبهه مقاومت را با فریادی رسا بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس سر دادند.

 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: منتظر اشاره‌ای از سوی رهبرمان عزیزمان هستیم تا با نثار خون و جانمان ثابت کنیم بر عهد و میثاق با امام راحل و شهدای عزیزمان در دفاع از مظلوم هستیم‌.

شناسه خبر 76070