شناسه خبر:76073
1402/8/29 12:38:13
به‌مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار انجام گرفت؛

تقدیر مدیر منطقه یک شهرداری همدان از پرستاران بیمارستان قلب فرشچیان

در زادروز با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار حضرت‌زاده مدیر منطقه یک شهرداری همدان به همراه جنتی معاون خدمات شهری، خوشبخت مدیر فرهنگی اجتماعی و شرفی مدیر روابط عمومی در بیمارستان قلب فرشچیان حضور یافته و از زحمات ارزشمند پرستاران تقدیر و تشکر کردند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان در این آیین با بیان اینکه پرستاران همواره بدون هیچ ادعایی در عرصه سلامت جهاد می‌کنند، عنوان کرد: طی سالیان گذشته که بیماری کرونا وجود داشت، همه متوجه زحمات این قشر شدند؛ پرستاران انسان‌های هستند که عمر خود را وقف تسکین درد هم‌نوعان خود کرده‌اند.

مرتضی حضرت‌زاده اظهار کرد: با توجه به رابطه نزدیکی که بین مدیریت شهری و سلامت مردم وجود دارد، نیاز است تا ارتباط شهرداری و مراکز درمانی و بهداشتی بیش‌ازپیش گسترده شود تا شهروندان نیز بتوانند از این همکاری نهایت استفاده را ببرند.

یزدی، رئیس بیمارستان قلب فرشچیان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر منطقه یک شهرداری همدان، این دیدار را فرصتی مغتنم دانست و عنوان کرد: این بیمارستان همواره در تلاش است تا با بهبود و ارتقای کیفیت، بتواند به منطقه غرب کشور به‌صورت ویژه خدمات‌دهی کند.

علیرضا جمالی، مدیر بیمارستان قلب فرشچیان نیز با بیان اینکه بیمارستان ما همواره خواهان برقراری ارتباط مناسبی با مدیریت شهری است، افزود: مدیریت شهری همدان تاکنون تأثیر بسزایی در ارتقای سطح سلامت جامعه داشته است.

در انتها نیز مدیر منطقه یک شهرداری همدان و همراهان وی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرده و ضمن تبریک این روز فرخنده، از پرستاران با اهدای گل و شیرینی تقدیر و تشکر کردند.

 

شناسه خبر 76073