شناسه خبر:76079
1402/8/29 12:47:52

معاون وزیر بهداشت از ظرفیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان بازدید و ظرفیت‌های این دانشگاه را مثبت ارزیابی کرد.

پیش از ظهر روز گذشته هم‌زمان با روز پرستار، ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت از ظرفیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان بازدید کرد.

 

وی که همراه مشاور اجرایی و دبیر مرکز امور هیئت‌علمی وزارت بهداشت از ظرفیت‌های دانشکده پزشکی، بهداشت، دندان‌پزشکی و باغ گیاهان دارویی در دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان بازدید داشت، ظرفیت‌های این دانشگاه را مثبت ارزیابی کرد.

 

معاون وزیر بهداشت با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان و معاون آموزشی دانشگاه از مرکز آزمون‌ها، شعبه بین‌الملل، ظرفیت‌های متنوع دانشکده داروسازی ازجمله هرباریوم دانشکده داروسازی، آزمایشگاه کشت سلولی دانشکده، آزمایشگاه گیاهان دارویی و فارما کگنوزی بازدید کرد.

 

معاون وزیر بهداشت در ادامه این سفر یک‌روزه در بیمارستان آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان همدان حضور یافت و روز پرستار را به پرستاران شاغل در این مرکز با اهدای گل، تبریک گفت.

 

حضور در آیین کلنگ‌زنی احداث ساختمان جدید دانشکده بهداشت همدان، از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون وزیر بهداشت به همدان بود.‌

شناسه خبر 76079