شناسه خبر:76087
1402/8/29 13:16:48

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری توضیحاتی را درباره حمایتش از زنان طلبه برای ورود به عرصه فیلم‌سازی و بازیگری ارائه کرد و گفت: برخی از زنان طلبه مطرح می‌کردند که توانایی فیلمسازی، کارگردانی و تربیت بازیگر را دارند ولی هیچگونه پشتیبانی و حمایتی از آنان صورت نمی‌گیرد، اینجانب استقبال کردم که از ظرفیت آنان در عرصه هنر متعهد استفاده شود.

انسیه خزعلی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: در آستانه میلاد حضرت زینب (س) مهمان گروهی از بانوان عزیز طلبه بودم، برخی از آنان مطرح می‌کردند که توانایی فیلمسازی، کارگردانی و تربیت بازیگر را دارند ولی هیچگونه پشتیبانی و حمایتی از آنان صورت نمی‌گیرد، اینجانب استقبال کردم که از ظرفیت آنان در عرصه هنر متعهد استفاده شود.

 

وی افزود: امری که معمولاً در نشست‌ با جوانان مطرح می‌شود و فرقی نمی‌کند طلبه باشد یا دانشجو یا اصحاب رسانه، معاونت وظیفه دارد از استعدادهای جوانان این کشور و ظرفیت‌هایشان در چهارچوب قوانین و در حد توان و امکانات حمایت کند.

 

چند روز گذشته خبری در فضای مجازی و به نقل از معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با عنوان «آموزش به زنان طلبه برای ورود به عرصه فیلم‌سازی و بازیگری» دست به دست می‌شد.

 

طبق اظهارات انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بنا بر درخواست برخی از زنان طلبه مبنی بر اینکه توانایی ورود به عرصه فیلم‌سازی و بازیگری را دارند اما حمایتی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد، وی تأکید کرده است که از ظرفیت این زنان در عرصه «هنر متعهد» استفاده شود.

شناسه خبر 76087