شناسه خبر:76117
1402/8/30 12:07:49
تذکر دادستانی ایلام به مسئولان شهرداری؛

کوتاهی کنید، حکم انفصال از خدمت می‌گیرید!

سپهرغرب-گروه خبر: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: کوتاهی مسئولان شهرداری و خدمات شهرداری در خصوص بهسازی و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌ساز استان پذیرفتنی نیست.

رضا امیری‌مقدم صبح دوشنبه 29 آبان‌ماه گفت: حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، به همراه تعدادی از کارشناسان دادگستری و مهندسان حوزه خدمات شهری از تعدادی از محله‌های سیل‌زده شهر ایلام بازدید و به بررسی خسارات اولیه سیل در این مناطق پرداخته شد.
وی با بیان اینکه در بازدید قبل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص وضعیت نامناسب سیل‌بندهای هسته مرکزی و بالادست شهر ایلام، وضعیت نامناسب برخی گذرها و معابر شهر ایلام تذکرات لازم صادر شده است، افزود: در آن زمان دستور قضائی لازم به شهرداری ایلام در خصوص بهسازی و ایمن‌سازی هرچه سریعتر این نقاط حادثه‌‌ساز صادر شده و کوتاهی مسئولان شهرداری و خدمات شهری پذیرفتنی نیست.
 
وی افزود: در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردم، چنانچه مسئولان شهرداری و شورای اسلامی این شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی شهر ایلام و رفع مشکلات حال حاضر اقدام نکنند، مطابق قانون 576 علیه آنان اعلام جرم می‌شود.
 

شناسه خبر 76117