شناسه خبر:76120
1402/8/30 12:33:40

سپهرغرب-گروه خبر: فرمانده مزربانی فراجا از یگان‌های مزری شهرستان بانه بازدید و از نزدیک در جریان کنترل نوار مرز و آمادگی عملیاتی و رزمی واحدها قرار گرفت.

 سردار احمدعلی گودرزی روز دوشنبه در بازدید از یگان‌های مرزی بانه اظهار کرد: امنیت از نقطه صفر مرزی آغاز شده و این وظیفه مهم و سنگین بر عهده مرزبانان است.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم، مرزبانی به نیروی مقتدر تبدیل شده است، افزود: فلسفه وجودی نیروهای مسلح، دفاع از کیان اسلامی و ارزش‌های والای الهی است و ملت بزرگ ایران به برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر امروز در کمال آرامش و آسایش هستند.

 

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم و به این خدمت افتخار کرده و باید با توکل به خداوند و احساس مسئولیت از مرزهای ایران اسلامی به خوبی حراست کنیم.

 

سردار گودرزی به نقش مرز در امنیت کشور اشاره و اضافه کرد: باید با حفظ و ارتقای آمادگی عملیاتی و رزمی از این اصل مهم غافل نبود.

 

وی ضمن تأکید بر آموزش‌های لازم و کاربردی به مرزبانان، از آموزش به عنوان فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی یاد کرد و گفت: آموزش و آگاهی بخشی کارکنان از نیازهای اساسی مرزبانی است و در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده بسیار مؤثر است.

 

فرمانده مرزبانی کشور ضمن تأکید بر رعایت نظم و انضباط توسط کارکنان، افزود: کارکنان مرزبانی باید با رعایت انضباط ظاهری و معنوی، احساس مسئولیت در ماموریت‌های محوله و همچنین برخورد اسلامی و در خور شان مرزبان ایران اسلامی، الگویی مناسب برای آحاد مردم باشند.

 

بانه در 242 کیلومتری شمال غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

شناسه خبر 76120