شناسه خبر:76171
1402/9/1 11:03:07

سپهرغرب-گروه خبر:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از تصویب 43 میلیاردتومان برای ارتقای ظرفیت 14 طرح خبر داد و گفت: میزان موفقیت در «طرح نهضت احیا» از معیاری‌های مهم در ارزشیابی مدیران حوزه اقتصادی است.

شهریار عباسی اظهار کرد: نشست تبصره (18) و نهضت احیای واحدهای اقتصادی استان برگزار و در این نشست 43 میلیارد تومان برای ارتقا و سرمایه در گردش 14 طرح از محل تسهیلات تبصره (18) مصوب شد.
وی میزان موفقیت در «طرح نهضت احیا» را از معیاری‌های مهم در ارزشیابی مدیران حوزه اقتصادی دانست و تصریح کرد: نهضت احیای واحدهای اقتصادی در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر خنثی‌سازی تحریم‌ها، مردمی کردن اقتصاد، لزوم ایجاد سازوکاری منعطف، پاسخگو و مردم‌پایه برای رصد محیط و اتخاذ تدابیر و تصمیمات به‌هنگام و هوشمند با هدف احیا، نوسازی و فعال‌سازی واحدهای اقتصادی غیرفعال و نیمه‌فعال است.
 
معاون اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه این نهضت با مشارکت جدی مردم و استفاده حداکثری از اختیارات، ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان اجرا می‌شود،
 
معاون استاندار ایلام با تأکید بر توجه مدیران به احیا و حمایت از واحدهای تولیدی، تصریح کرد: ضرورت دارد که مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مؤسسات مالی به طرح نهضت احیا و ارتقای ظرفیت واحدها که با اشتغال و معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد توجه ویژه‌ای داشته باشند.
 
وی تأکید کرد: برای نهضت احیا، بروکراسی‌های اداری باید حذف شود و بانک‌ها، مؤسسات مالی و دستگاه‌های اجرایی سرعت عمل خود را جذب اعتبارات بالا ببرند، چراکه اعتبارات تسهیلات تبصره (18) شناور است.
 

شناسه خبر 76171