شناسه خبر:76244
1402/9/2 10:54:47

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف دو هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 650 میلیون ریال از یک دستگاه نیسان خبر داد.

رضا نوری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح قاچاق کالا و ارز و با اعلام خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه نیسان مبادرت به بارگیری دو هزار لیتر نفت و گاز از یک جایگاه‌ سوخت‌رسانی کرده و قصد انتقال آن از مسیر تویسرکان را دارد، مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز بلافاصله وارد عمل شدند.وی با بیان اینکه پس از هماهنگی‌ این خودرو در محور مواصلاتی تویسرکان- کنگاور توقیف شد، افزود: پس از استعلام شرکت نفت، قاچاق سوخت محرز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان‌ تویسرکان گفت: در این راستا مقدار دو هزار لیتر سوخت از نوع نفت- گاز به ارزش 650 میلیون ریال کشف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به همراه متهم به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

وی تصریح کرد: تعداد 29 فقره کارت بانکی افراد در روستاهای مختلف این شهرستان که به‌عنوان سهمیه متعلق به نامبردگان بوده نیز از متهم کشف و حسب دستور رئیس تعزیرات برای بررسی تحویل شرکت نفت تویسرکان شد.

این مقام مسئول در پایان با قدردانی از مشارکت مردم، گفت: پلیس مبارزه جدی و قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز را اولویت کاری خود قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: شهروندان درصورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

شناسه خبر 76244