شناسه خبر:76266
1402/9/2 11:27:48

سپهرغرب-گروه ورزشی رئیس اداره وزش و جوانان ملایر گفت: دختران ورزشکار ملایری با کسب 16 نشان درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی نجات غریق استان همدان، خوش درخشیدند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره وزش و جوانان ملایر، حمیدرضا سپهری‌نیا ابراز کرد: مسابقات نجات غریق بانوان استان همدان در قالب هفت تیم و دو رده سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال به میزبانی همدان برگزار شد و در این دوره از رقابت‌ها 13 نفر از ورزشکاران دختر ملایری در قالب سه تیم به مربی‌گری «سهیلا زندیه» در این ‌دوره از مسابقات شرکت کردند که با کسب 16 نشان درخشان و رنگین طلا، نقره و برنز، شگفتی‌ساز شدند

وی ادامه داد: در ماده 100 متر شنای با مانع (انفرادی) 14_13 سال، پانیسا سیفی از ملایر مقام نخست، سها نصیری‌فر از ملایر مقام دوم و درسا بیات از ملایر مقام سوم را کسب کردند، همچنین در 100 متر شنای با مانع (انفرادی) 17_15 سال، نادیا نقدعلی از ملایر مقام دوم، در ماده 50 متر حمل آدمک رده سنی 14_13 سال نیز درسا بیات از ملایر مقام نخست و پانیسا سیفی از ملایر مقام دوم را به‌دست آوردند.

سپهری‌نیا با بیان اینکه در50 متر حمل آدمک رده سنی 17_15 سال، نادیا نقدعلی از ملایر مقام سوم را احراز کرد، گفت: در 50 متر حمل آدمک رده سنی 25_18 سال، نرگس روستایی از ملایر مقام دوم و در ماده 50×4 متر شنای با مانع (تیمی) زیر 18 سال، پانیسا سیفی، درسا بیات، نادیا نقدعلی و سها نصیری‌فر از ملایر مقام نخست را کسب کردند.

وی اظهار کرد: همچنین در ماده 50×4 متر با مانع (تیمی) رده سنی بالای 18 سال، نرگس روستایی، سهیلا زندیه، زهرا مرادی‌نژاد و مریم شهبازی از ملایر مقام دوم را به‌دست آوردند و «سمیرا شعبانی» از داوران این رشته ورزشی، طی حکمی عهده‌دار قضاوت و داوری این دوره از مسابقات بود.

سپهری‌نیا به درخششی دیگر از شیرپسران ملایری در مسابقات قهرمانی کاراته استان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: شیرپسران ملایری با کسب 31 نشان درخشان طلا و نقره مسابقات قهرمانی کاراته استان همدان، خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان میزبان مسابقات قهرمانی کاراته پسران استان بود، گفت: پسران روستای ینگی‌کند در قالب تیم دلاوران با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات، 26 نشان طلا و پنج نشان نقره این مسابقات را از آنِ خود کردند و بار دیگر در میادین استانی افتخار آفریدند.

سپهری‌نیا با بیان اینکه تیم دلاوران ینگی‌کند زیر نظر مربی و قهرمان این رشته ورزشی (شعبانلو) در باشگاه رزمی روستای مذکور تمرین و فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: روستای ینگی‌کند از توابع بخش جوکار ملایر بوده و جزء روستاهای قهرمان‌پرور است.

 

 

شناسه خبر 76266