شناسه خبر:76286
1402/9/4 11:54:29

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه به‌زودی مرکز شیمی‌درمانی در بیمارستان مهر افتتاح می‌شود، گفت: با تحقق این پروژه، دیگر نیازی به ارجاع بیماران سرطانی به مرکز استان نیست.

کریم میرزایی پنجشنبه دوم آذرماه در دومین مجمع سلامت سالانه شهرستان ملایر که با حضور اساتید دانشگاهی و مسئولین حوزه بهداشت و درمان در تالار حافظ دانشکده عمران و معماری برگزار شد، ابراز کرد: با افتتاح مرکز شیمی‌درمانی ملایر، در زمینه هزینه‌های رفت‌وآمد و درمان بیماران سرطانی صرفه‌جویی بزرگی صورت می‌گیرد.

وی از همراهی و اقدامات خوب خیرین حوزه سلامت تقدیر کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان هرجا که وارد می‌شویم، جای پای خیرین به وضوح مشاهده می‌شود.

میرزایی به نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در بخش فوریت‌های پزشکی نیازمند به روزرسانی آمبولانس‌ها هستیم که در این زمینه کمک و مساعدت خیرین را برای خریداری آمبولانس‌های نو می‌طلبیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تصریح کرد: تامین هزینه‌های ساخت و تکمیل همراه سرا در بیمارستان امام حسین (ع ) بخش دیگری از نیازمندی‌های ما به شمار می‌رود؛ با توجه به آنکه ملایر پایلوت پذیرش بیماران از سراسر استان و حتی شهرهای همجوار است، بنابراین لزوم تکمیل همراه سرا برای رفاه حال همراه همراهان بیماران ضروری است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بحث فوریت‌های پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی همدان دو مجوز برای احداث گرفتیم اما در حال حاضر فضای فیزیکی لازم برای احداث ساختمان فوریت‌های پزشکی نداریم؛ بنابراین از خیرین درخواست می‌شود در زمینه تامین زمین و فضای مناسب برای احداث این دو پروژه یاریگر ما باشند.

میرزایی با تاکید بر اینکه به مرور و با گذشت زمان تجهیزات پزشکی فرسوده و از رده خارج می‌شوند، تاکید کرد: به روز رسانی تجهیزات پزشکی و خریداری تجهیزات و امکانات پزشکی پیشرفته در اولویت کاری ما قرار دارد، در این زمینه نیز نیازمند کمک خیرین هستیم.

وی به اقدامات و همکاری و تلاش‌های نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان در زمینه جانمایی زمین برای احداث بیمارستان 400 تختخوابی اشاره و تصریح کرد: با توجه به گسترش شهرستان و افزایش جمعیت، ما در سال‌های آینده شدیداً نیازمند احداث این بیمارستان هستیم.

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات ماندگار رقم خورده در حوزه بهداشت و درمان ملایر، از بازسازی، بهسازی، تعمیر و تجهیز مراکز درمانی شهرستان خبرداد.

این مقام مسئول گفت: افتتاح اورژانس بیمارستان مهر، افتتاح مرکز ناباروری در بیمارستان مهر و بازسازی اتاق‌های عمل در بیمارستان امام حسین(ع) با اشاره همکاری دانشگاه علوم پزشکی همدان، از جمله گام‌های مثبت برداشته شده در زمینه خدمات رسانی مضاعف به بیماران بوده است.

 

 

شناسه خبر 76286