شناسه خبر:76309
1402/9/4 12:47:48

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 18 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحد‌های تولیدی استاد صادر شده است.

هادی دوست‌محمدی سرپرست اداره کل استاندارد ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 18 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی استان صادر شده است.

وی افزود: علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولید‌ کننده به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی و همچنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است.

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون در جلسات کمیته علائم و کنترل کالای برگزار شده در اداره کل استاندارد استان، تعداد 18 پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران برای فرآورده‌های واحدهای تولیدی استان صادر شد.

دوست محمدی اضافه کرد: پروانه‌های صادر شده در صنایع ساختمانی و معدنی، بسته بندی و سلولزی، شیمیایی و غذایی و کشاورزی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هر قدر در زمینه گسترش استاندارد‌سازی در جامعه به‌ویژه محصولات صنعتی، کشاورزی و خدماتی و ترویج آن تلاش و کوشش شود، اقتصاد جامعه محکم‌تر می‌شود.

دوست محمدی در ادامه عنوان کرد: در طی این مدت نیز 12 پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال و 13 پروانه نیز تمدید شد.

سرپرست استاندارد ایلام، در پایان بیان کرد: رعایت استانداردها کشور را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد، خواستار توجه به این مهم از سوی تمام افراد به‌ویژه واحدهای تولیدی و خدماتی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام،147 واحد تولیدی فعال زیر پوشش اداره کل استاندارد، در ایلام وجود دارد.

 

شناسه خبر 76309