شناسه خبر:76435
1402/9/7 08:54:53

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه با اعلام موضع سخت‌گیرانه در مقابله با سوداگران تولید زغال غیرمجاز در عرصه‌های طبیعی، از تخریب 9 دهنه کوره زغال در منطقه فیروزآباد این شهرستان خبر داد.

تیمور بلینی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه با اعلام تشدید گشت‌زنی در عرصه‌های طبیعی، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از جرائم زیست محیطی و اجرای «طرح نابودی کوره‌های زغال فیروزآباد»، 9 دهنه کوره زغال در محدوده روستاهای پشت‌کاو، دیوند، گاومرده، انجیرک و کله‌گوشی بخش فیروزآباد توسط همکاران پاسگاه ویژه منابع طبیعی تخریب شده است.

وی با اشاره به موضعی سخت‌گیرانه در برابر سوزاندن چوب‌های بلوط و تولید زغال، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد که در حوزه منابع طبیعی، عده‌ای سودجو با اشتباه خطرناک، احداث چاه‌های سیاه و پول کثیف، آینده فرزندان فیروزآباد را دود کنند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه افزود: نیروهای متعهد منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه، با تمام توان خود همراه نیروهای نامحسوس طبیعت دوست بومی، تولید زغال در فیروزآباد را برای سودجویان به کابوسی وحشتناک تبدیل خواهند کرد و اعلام می‌کنم که جنایت علیه بلوط با همراهی دستگاه قضا رو به پایان است.

وی گفت: شماره 1504 پل ارتباطی یگان حفاظت منابع طبیعی استان با مردم شهرستان، به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش تخلفات در حوزه منابع طبیعی است.

شناسه خبر 76435