شناسه خبر:76441
1402/9/7 09:16:33

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: این شهرستان تا پایان بهمن سال جاری از لحاظ گازرسانی به شهرهای سبز خواهد پیوست و جشن پایان گازرسانی در آن برگزار می‌شود.

جعفر توان روز دوشنبه در جلسه کمیته سوخت این شهرستان اظهار کرد: از مجموع روستاهای شهرستان سقز 11 روستا گازرسانی نشده که عملیات گازرسانی به این روستاها در بخش امام و سرشیو در دست انجام و اتمام است.وی اقدامات شرکت گاز را ارزشمند خواند و افزود: بهمن ماه سال جاری جشن پایان گازرسانی برگزار می‌شود و سقز به شهرستان‌های سبز خواهد پیوست.

فرماندار ویژه شهرستان سقز خواستار تدابیر لازم برای تأمین سوخت روستاهای سخت‌گذر فاقد شبکه گازرسانی، تأمین سوخت ذخیره واحدهای پرمصرف و حساس، رعایت شرایط فنی در واگذاری امتیاز گاز، تأمین سوخت اصناف فاقد گاز شهری و نظارت بر واحدهای بزرگ مصرف سوخت شد.

رئیس شرکت گاز سقز هم در این جلسه بیان کرد: گازرسانی به روستای سوله در بخش امام و روستاهای حاج عبدل، مام سیف‌الدین، هرمیدول، هنگه چینه، کانعمت، خوشه‌دره و بسطام، قامیشله، سیانزار و میگ در بخش سرشیو هم در حال انجام، اتمام، اشتراک‌گذاری و تست است.

تأمین سوخت 50 مرکز مخابراتی روستایی، تأمین سوخت واحدهای حساس در صورت احتمال قطعی گاز در شرایط سخت آب و هوایی و برودت هوا، گزارش جهاد کشاورزی از توزیع بیش از 21 میلیون 445 هزار لیتر سوخت ماشین‌آلات، ادوات و چاه‌های کشاورزی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

شناسه خبر 76441