شناسه خبر:76705
1402/9/13 13:13:38
شرکت‌های برتر مدیریت تولید برق کشور معرفی شدند؛

نیروگاه شهیدمفتح جزء برترین‌های کشور

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و ارزیابی عملکرد نیروگاه‌های حرارتی شرکت برق حرارتی گفت: شرکت‌های برتر مدیریت تولید برق کشور معرفی شدند و نیروگاه شهیدمفتح جزء برترین‌های کشور شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح و پایگاه خبری شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، محمد هاشمیه انارکی با اعلام این خبر شرکت‌های برتر مدیریت تولید برق کشور معرفی شدند و نیروگاه شهیدمفتح جزء برترین‌های کشور شد، ابراز کرد: برای سنجش عملکرد سال 1401 شرکت‌های مدیریت تولید برق و مطابق روال هرساله، برنامه‌ریزی جهت اجرای فرآیند ارزیابی شرکت‌های زیرمجموعه از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد و پس از تأیید و تصویب شاخص‌ها در بیست‌وچهارمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد شرکت مادرتخصصی، شاخص‌ها به همراه برنامه ‌زمان‌بندی ارزیابی به شرکت‌های مدیریت تولید ابلاغ شد.

هاشمیه انارکی با اشاره به اینکه فاز اجرایی ارزیابی عملکرد سال گذشته شرکت‌های مدیریت تولید برق در دو مرحله انجام شده است، ادامه داد: بر همین اساس عملکرد شرکت‌ها در شاخص‌های غیر مالی طی اردیبهشت‌ماه سال جاری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و عملکرد هر شرکت در مجمع سالانه آن ارائه شد. مرحله ارزیابی شاخص‌های مالی و نهایی‌سازی نتایج نیز پس از برگزاری مجامع و در مهرماه انجام پذیرفت.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و ارزیابی عملکرد نیروگاه‌های حرارتی شرکت برق حرارتی اضافه کرد: در فرآیند ارزیابی امسال 36 ارزیاب از 14 واحد شرکت مادرتخصصی همکاری داشتند و براساس نتایج نهایی، شرکت مدیریت تولید برق شهیدرجایی با کسب 943 امتیاز و شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح با 929 امتیاز از سقف یک‌هزار، رتبه برتر بیشترین امتیاز و همچنین شرکت مدیریت تولید برق بیستون با 866 امتیاز در بین شرکت‌های مدیریت تولید برق دارای ظرفیت کمتر از یک‌هزار مگاوات، رتبه برتر را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در هریک از چهار زمینه ارزیابی نیز شرکت‌های برتر انتخاب شدند که بر این اساس در حوزه ذی‌نفعان کلیدی شرکت مدیریت تولید برق شهیدرجایی، حوزه مالی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، حوزه فرآیندهای کلیدی شرکت مدیریت تولید برق کرمان و در حوزه رشد و یادگیری شرکت بهره‌برداری نیروگاه طرشت بالاترین امتیاز را کسب کردند.

هاشمیه انارکی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از متولیان ارزیابی در شرکت مادرتخصصی و همچنین شرکت‌های مدیریت تولید، اظهار امیدواری کرد با همت همکاران و اجرای برنامه‌های بهبود عملکرد در سطح، بتوانیم شاهد ارتقای سطح ارزیابی و افزایش اثربخشی آن باشیم.

 

شناسه خبر 76705