شناسه خبر:76862
1402/9/18 12:09:39

سپهرغرب-گروه خبر:فرماندار کبودراهنگ از وجود 90 هزار هکتار اراضی و منابع بکر و مستعد برای صنعت زنبورداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، مسلم غلامی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: در شهرستان کبودراهنگ 90 هزار هکتار منابع و اراضی بکر با گونه‌های مختلف گیاهی برای صنعت پرورش زنبورداری وجود دارد و این شهرستان برای رونق هرچه بیشتر این صنعت مساعد است که در این رابطه کمک مسئولین و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بحث زنبورداری ضروری بوده؛ رونق تولید عسل و پرورش زنبور در شهرستان حمایت‌های همه‌جانبه دستگاه‌های مسئول را می‌طلبد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه بانک‌ها به دنبال منابع برای پرداختن تسهیلات اشتغال‌زایی باشند، تصریح کرد:️ بنیاد علوی در شهرستان کبودراهنگ افزون‌بر 20 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی پرداخت کرده است.

غلامی خاطرنشان کرد: بنیاد علوی شهرستان دارای سهمیه یک میلیاردی بود، اما با نظر مساعد مسئول بنیاد علوی استان و تعامل همکاران در شهرستان، موفق به جذب 10 میلیارد تومان به‌صورت شناور شد.

این مقام مسئول ادامه داد: بانک‌های عامل باید به‌موقع تسهیلات اشتغال‌زایی را پرداخت کنند و طبق قانون حداقل‌ها در بحث تضامین رعایت شود و پرونده‌هایی که هنوز پرداخت نشده‌اند، پیگیری شوند تا هرچه زودتر مبالغ واریز شود.

 

شناسه خبر 76862