شناسه خبر:76930
1402/9/19 11:06:01

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از پیگیری مجدانه استان و دولت برای تامین اعتبار پروژه بیمارستان 540 تختخوابی خبر داد و افزود: از چهار مسیر پیگیر تامین اعتبار پروژه هستیم و بسیار امیدواریم این پروژه ظرف سه سال آینده به بهره برداری برسد.

رامین الماسی با اشاره به روند کند ساخت پروژه بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه گفت: این پروژه از سال 1394 کلنگ زنی شده و طی این مدت تنها حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: این پروژه طی این مدت به دلیل مشکلات اعتباری یا متوقف بوده و یا روند ساخت آن به کندی پیش رفته است.

الماسی با اشاره به ضرورت ساخت این پروژه گفت: این بیمارستان برای کلانشهر کرمانشاه یک نیاز ضروری است و باتلاش استاندار کرمانشاه توانسته ایم دولت را روی این پروژه حساس کرده و پیگیر تامین اعتبار آن شویم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر از چهار مسیر پیگیر تامین اعتبار پروژه هستیم که یکی از آنها جذب بخشی از اعتبارات توازن استان است، همچنین پیگیریم بخشی از این اعتبار از طریق مولد سازی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تامین شود.

وی افزود: در سفر اخیر معاون اجرایی رییس جمهور هم مقرر شد پیگیری کرده تا بتوانیم در دور دوم سفر هیئت دولت به استان، این پروژه را جزو مصوبات سفر قرار داده و بخشی از اعتبارات آن را از این طریق تامین کنیم.

الماسی گفت: درکنار اینها با پیگیری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار است از توان سرمایه گذار بخش خصوصی هم برای تکمیل این پروژه و بهره برداری از آن استفاده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: پیشرفت کل پروژه در حال حاضر 20 درصد و پیشرفت اسکلت و سازه آن حدود 50 درصد است و اگر بتوانیم این پروژه را تامین اعتبار کرده می‌توان ظرف دو تا سه سال آینده آن را به بهره برداری رساند.

 

شناسه خبر 76930