شناسه خبر:76931
1402/9/19 11:08:33

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: 25 دستگاه اتوبوس جدید شهری با اولویت شهرک‌های کم‌برخوردار وارد ناوگان حمل و نقل کرمانشاه می‌شود.

رضا دوستی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روزانه حدود 50 جابجایی سفر توسط 7 هزار دستگاه تاکسی فعال گردشی و مسیری و 40 هزار سفر توسط تعدادی اتوبوس فعال در حوزه دولتی و بخش خصوصی در شهر کرمانشاه انجام می‌شود.

وی، از وارد کردن اتوبوس‌های جدید خطوط در سطح شهر با اولویت محلات کم‌برخوردار خبر داد و افزود: ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی را در دست اقدام داریم.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: 108 دستگاه اتوبوس طی سال گذشته خریداری شده که 44 دستگاه از آن وارد شده؛ 19 دستگاه از این تعداد در خطوط فعال هستند و 25 دستگاه هنور پلاک نشده و غیرفعال هستند.

وی تصریح کرد: برای تعیین راننده این 25 اتوبوس فراخوان داده شده و حدود 450 نفر به عنوان متقاضی اعلام آمادگی کرده؛ امتیازبندی انجام شده، البته با توجه به قیمت بالای اتوبوس‌ها اولویت با افرادی است که سابقه کار در این زمینه را دارند.

دوستی اضافه کرد: تا یک‌ماه آینده این 25 دستگاه وارد ناوگان خواهند شد و در خدمت محلاتی کم‌برخورداری همچون شهرک‌های دولت‌آباد، امام(ره)، نوکان، جعفرآباد، مسکن مهر فدک، سجادیه، آناهیتا و صیاد شیرازی و همچنین شهرک‌های صدرا و پردیس خواهد بود.

 

شناسه خبر 76931