شناسه خبر:76975
1402/9/20 12:11:29

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان گفت: اقدامات حوزه آب و برق در کردستان جهادی و بسیجی‌وار است.

آرش آریانژاد ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم و میزبانی نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، اظهار کرد: امروز کلیه اقدامات حوزه آب و برق جهادی و بسیجی‌وار است و اگر در این مجموعه، تفکر بسیجی وجود نداشته و جاری نباشد، کارها به درستی پیش نمی‌رود.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان افزود: آنچه که ما امروز خصوصاً در بدو استقرار دولت سیزدهم شاهد هستیم تلاش جهادی است و مؤید این ادعا نیز افتتاح کلان پروژه‌های آب و برق در سفر اخیر ریاست جمهوری به کردستان بود.

آریانژاد خاطرنشان کرد: برکسی پوشیده نیست که دولت سیزدهم به دنبال عنوان و دیده شدن نیست و هدفش خدمت به مردم شریف است چرا که با تزریق اعتبار بموقع و مناسب، پویایی و حیات را به کلیه پروژه‌های این استان بازگرداند به نحوی که روحی تازه در کالبد نیمه جان این پروژه‌ها دمیدن گرفت.

این مقام مسئول به نگاه توسعه‌محور دولت به کردستان نیز اشاره و اظهار کرد: تحقق وعده‌های دولت، خصوصاً وزارت نیرو، در فعال شدن طرح‌های آب و برق، مصداق بارز این توجه است.

وی افزود: اقدامات چشمگیر در حوزه تولید و توزیع برق در استان از دیگر موضوعاتی است که با تفکر بسیجی صورت گرفته و امروز اگر در این خصوص دغدغه‌ای نداریم به لطف همین نگاه و تفکر است.

آریانژاد به تأکید مؤکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: این وظیفه کارکنان مجموعه وزارت نیرو در استان است که در راستای جهاد تبیین قدم برداریم چرا که امروز با وجود مسائل و مشکلات فراوان در امر انتقال برق و آبرسانی به دورترین نقاط کشور و استان، اقدامات چشمگیری صورت گرفته و این وظیفه شرعی و اخلاقی مدیران این مجموعه است که این مسائل را با روشنگری کامل به سمع و نظر مردم، برسانند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق کردستان، ادامه داد: آنچه که امروز معاندین سعی دارند به مردم القاء نمایند نبود امید و نشاط در بین مردم است و در این راستا مدیران مجموعه اقدامات ارزشمند حوزه خود را به صورت مشخص با مردم مطرح نمایند.

وی به ارتباط شفاف و مستمر مردم و مسئولین اشاره کرد و گفت: در صورتی که مسئولین در جهاد تبیین کوتاهی کنند، آن ارتباطی که باید مردم با نظام داشته باشند، ابتر می‌گردد.

آریانژاد به انتقال آب سد آزاد به سنندج نیز اشاره و اظهار داشت: مستحضر هستید که قبل از انتقال این آب، چه هجمه‌هایی در فضای مجازی بر علیه وزارت نیرو ایجاد شده بود که خوشبختانه با اقدام بموقع و جهادی آن وزارت و پس از افتتاح این پروژه تمامی این هجمه‌ها خنثی و بار دیگر تیر دشمن به سنگ خورد.

خدمت به مردم مصداق واقعی تفکر بسیجی است

ولی‌ئی معاون اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: هر جایی که تفکر خدمت به مردم وجود داشته باشد این یعنی مصداق واقعی بسیج.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز مسئولین جایگاهی دارند به لطف مردم است و هدف ما باید خدمت بدون قید وشرط به جامعه باشد.

معاون اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان، اظهار داشت: اگر مردم حالی خوبی دارند به لطف پیگیری‌ها و اقدامات ارزشمند و اثرگذار مدیران جهادی است و مردم به آن درجه از بصیرت رسیده‌اند که تفاوت بین سره و ناسره را تشخیص دهند.

وی به سقوط ارزش‌های اخلاقی در غرب اشاره کرد و ادامه داد: امروز مبارزه در میدان جنگ نرم بسیار شدیدتر و حساس‌تر است و رسانه‌های غربی با به تصویر کشیدن مدینه فاضله دروغین، سعی در فریب جوانان ما را دارند.

معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان به تلاش غرب برای تزریق افکار مسموم در ذهن جوانان متعهد و مخلص ایرانی نیز اشاره و عنوان کرد: دشمن سال‌هاست در تلاش است با استفاده از تبلیغات و رسانه، ذهن جوانان ما را بیمار کند، در حالیکه براساس آمار خود غربی‌ها؛ بیشترین میزان فساد و خودکشی در همان جامعه‌های به اصطلاح متمدن است و در دنیای به اصطلاح مدرن و پوشالی غربی ازدواج با محارم و حیوانات باب شده در حالیکه اسلام عزتمند همواره بر قداستِ جایگاه خانواده تأکید داشته است.

سرهنگ ولی‌ئی افزود: یکی از جنگ‌هایی که امروز درگیر آن هستیم جنگ ترکیبی یا شناختی است و اگر تفرقه‌ای در جامعه وجود دارد نشأت گرفته از همین جنگ و سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن، شیطان بزرگ است.

وی بسیجیان مخلص و ولایت مدار را سرمایه‌های ارزشمند انقلاب دانست و گفت: شاید تعدادی از نوجوانان و جوانان امروزی، امام را ندیده باشند؛ اما امام شناس و پیرو خط امام هستند.

در خاتمه این مراسم با اهدای لوح از بسیجیان نمونه صنعت آب و برق استان کردستان تجلیل بعمل آمد.

 

شناسه خبر 76975