شناسه خبر:77028
1402/9/21 11:49:50
فرمانده انتظامی استان ایلام؛

180 خودروی شوتی در ایلام توقیف شده است

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف 180 خودروی شوتی در این استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: همراهی و تعامل رسانه‌ها با پلیس، نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی پایدار خواهد داشت.

سردار جمال سلمانی روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان ایلام اظهار کرد: تعامل خوبی بین فرماندهی انتظامی ایلام و رسانه‌های این استان وجود دارد و تاکنون در سایه این تعامل توفیقات خوبی را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در ایجاد امنیت پایدار شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: رسانه‌ها به‌دلیل ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم نقش بسزایی برای ایجاد آرامش در جامعه دارند و افزایش همکاری پلیس با این قشر، برای ایجاد محیطی امن در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تأکید کرد: نیروی انتظامی استان ایلام در برخورد با اراذل و اوباش جدی بوده و با هنجارشکنان و قانون‌شکنان بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کند.

سردار سلمانی اضافه کرد: طرح آرامش و انضباط در شهر، اطراف مدارس، دانشگاه و بازار توسط پلیس ایلام اجرا می‌شود و در این راستا، اولویت ما برخورد مقتدرانه با سوداگران و فروشندگان مواد مخدر است.

وی ادامه داد: در طرح توقیف خودروهای شوتی ایلام استان ایلام دهمین استان کشور است، در این خصوص تا کنون 180 خودرو توقیف شده است.

وی افزود: کاهش آسیب اجتماعی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد و باید در این خصوص فرهنگ سازی و آسیب‌شناسی لازم انجام شود و آموزش‌ها در سطح دانشگاه‌ها و مدارس ارائه شود.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام نیز گفت: رسانه‌ها یکی از اصلی‌ترین مشاوران معاونت اجتماعی و مجموعه نیروی انتظامی هستند و در راستای ایجاد و احساس امنیت، نیازمند تبیین و حمایت اصحاب رسانه استان هستیم.

سرهنگ سعید عالی‌پور با اشاره به تعدد مأموریت‌های فراجا در حوزه‌های مختلف، ابراز کرد: اگر رسانه‌ها همرانی نکرده و مأموریت‌های ما را تسهیل نکنند، به طور قطع در انجام وظایف موفق نخواهیم بود.

وی یادآور شد: انتشار صحیح و سریع اخبار و اطلاعات مربوط به مجموعه نیروی انتظامی از انتظارات معاونت اجتماعی از اهالی رسانه استان ایلام است.

شناسه خبر 77028