شناسه خبر:77059
1402/9/22 10:16:04

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: همه دستگاه‌های ایلام مکلف به تکمیل زیرساخت‌ها برای انتخابات هستند.

محمد سبحان حسنی ظهر روز سه‌شنبه در نشست بررسی زیرساخت‌های انتخابات، گفت: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال‌جاری فوق‌العاده مهم و دارای گستره‌ای فراوان است و بازتاب داخلی و خارجی دارد.

وی با تأکید بر آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری انتخابات، افزود: دشمن تلاش دارد از نارسایی‌های موجود در انتخابات پیش‌رو، با تبلیغات منفی به انسجام کشور ضربه بزند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: با توجه به تأکیدات رئیس‌جمهور و وزیر کشور برای برگزاری انتخاباتی پرشُور و سالم، همه دستگاه‌های اجرایی موکلفند در راستای تأمین نیازمندی‌های انتخابات پیش‌رو با ستاد انتخابات استان همکاری کامل را داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام تصریح کرد: اولویت نخست کشور در حال حاضر برگزاری انتخابات پیش‌رو به بهترین نحو ممکن است و تأمین تجهیزات و تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی برای این مهم باید در اسرع‌وقت در دستور کار قرار گیرد

حسنی تأکید کرد: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات پیش‌رو دارای اهمیت اساسی است کوچک‌ترین تعللی در بحث تأمین زیرساخت‌های آن از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده و تکمیل همه زیرساخت‌های انتخابات، ایلام در بحث فراهم کردن زیرساخت‌های انتخابات باید از استان پیشرو کشور باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های حوزه انتخابات، گفت: زیرساخت ارتباطی و مخابراتی که برای برگزاری انتخابات تکمیل می‌شود پس از انتخابات می‌تواند زمینه‌ساز توسعه هر شهرستان باشد.

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان، مدیر شبکه دولت، فناوری اطلاعات و فضای مجازی استانداری ایلام، فرماندار هلیلان، معاونین فرمانداری مهران، دهلران، چرداول و ملکشاهی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با انتخابات در سالن شهید سلیمی استانداری برگزار شد.

 

شناسه خبر 77059