شناسه خبر:77066
1402/9/22 10:22:12

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: راه‌اندازی سه دستگاه ام‌آرآی در بخش دولتی و دو دستگاه در بخش خصوصی مشکلات بیماران را رفع می‌کند.

هدایت حیدری‌زاده صبح سه‌شنبه 21 آذرماه در گفت: داشتن سه دستگاه ام‌آرآی در بخش دولتی و دو دستگاه در بخش خصوصی، لازمه استان است که پس از استقرار آن‌ها در استان مشکلات بیماران حل می‌شود.

وی افزود: در مرکز استان یک دستگاه ام‌آرآی تسلا داریم که روزانه برای بیش از 100 بیمار در دو شیفت صبح و عصر کار تصویربرداری انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ادامه داد: دستگاه ام‌آرآی بیمارستان رازی شهر ایلام هم تا قبل از پایان سال راه‌اندازی می‌شود که می‌تواند نویدی برای مردم در این زمینه باشد.

حیدری‌زاده خاطرنشان کرد: یک دستگاه ام‌آرآی برای بیمارستان رازی خریداری شده است و سه موافقت اصولی برای خرید ام‌آرآی بخش خصوصی نیز داده شده است.

وی اظهار کرد: از این سه موافقت یک مورد توسط بخش خصوصی نزدیک به 50 میلیون تومان هزینه پرداخت شده است، و در مورد دو دستگاه دیگر کارهای پروانه و مصوبات برای طرح تخصیص و دیگر مراحل در حال انجام است.

لازم به ذکر است وجود یک دستگاه ام‌آرآی در مرکز استان و حجم بالای مراجعه‌کنندگان از نقاط مختلف استان، باعث طولانی شدن زمان نوبت‌دهی و به وجود آمدن مشکلات متعددی برای مردم شده است.

 

شناسه خبر 77066