شناسه خبر:77099
1402/9/23 10:27:34

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه با نصب دوربین در سطح شهر نهاوند ترافیک کاهش می‌یابد و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت، گفت: در همین راستا نصب دوربین‌های پلاک‌خوان از اولویت‌های شهر نهاوند است.

ضرغام احمدوند چهارشنبه 22 آذرماه در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند اظهار کرد: بحث ترافیک به آرامش مردم مربوط است و برگزاری جلسات شورای ترافیک برای برطرف شدن چالش‌های ترافیکی شهرستان و دغدغه اصلی ما نیز برای این است که مصوبات جلسات بررسی‌ شده و به‌صورت کارگاهی و کارشناسی‌شده اجرا شوند.

وی افزود: شاید زیرساخت‌های ما مشکلاتی داشته باشد، اما درصدد برطرف کردن مشکلات آن هستیم تا معضل ترافیک شهرستان هم برطرف شود.

احمدوند تصریح کرد: تأکید داریم که شورای ترافیک شهرستان خروجی مثبت داشته باشد و در مورد موضوعات مطرح‌شده به‌صورت کارشناسی‌شده تصمیم‌گیری شود.

فرماندار نهاوند ادامه داد: در کنار پلیس راهور، شهرداری و دیگر نهادها نیز همت و تلاش کنند تا معضل ترافیک سطح شهر برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه آمار تصادفات در شهرستان روند کاهشی داشته، بیان کرد: به‌تازگی کارهای خوبی در زمینه نصب نیوجرسی و جداسازی جاده‌ها در شهرستان انجام‌ شده که خوشبختانه کاهش تصادفات در نهاوند را در پی داشته است.

احمدوند در ادامه با اشاره به اینکه نهاوند سومین شهر بزرگ استان است، گفت: با توجه به این موضوع متأسفانه دوربین‌های سطح شهر بسیار کم است و با نصب دوربین‌های بیشتر ترافیک کمتر خواهد شد و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: این دوربین‌ها باید به‌صورت کارشناسی‌شده، علمی و کاربردی نصب شوند و نصب دوربین‌های پلاک‌خوان از اولویت‌های شهرستان است.

این مقام مسئول خطاب به شهرداری و پلیس راهور، بیان کرد: شهرداری و پلیس راهور برای حل معضل ترافیک خیابان حافظ طرح ارائه دهند و با جدیت بیشتری ترافیک این منطقه را بررسی و برطرف کنند.

فرماندار نهاوند یادآور شد: براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان با کامیون‌داران و وسایل نقلیه سنگین که غیر از ساعت اعلام‌شده در سطح شهر اقدام به تخلیه بار کنند، برخورد قانونی شده و وسیله نقلیه متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

 

شناسه خبر 77099