شناسه خبر:77101
1402/9/23 10:30:22

مسئولین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از تأسیسات تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی بوعلی و مدیریت پسماند شهری بازدید کردند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در این بازدید گفت: اجرای طرح‌های مختلف زیست محیطی در دستور کار مدیریت منطقه همدان قرار دارد.

امین روستایی افزود: در ادامه اجرای طرح‌های آموزشی و برنامه‌های توسعه‌محور زیست‌محیطی در تأسیسات و عملیات انبارهای نفت، گروهی از مسئولین واحدها، رئیس و کارکنان واحد بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست در معیت نماینده استانداری 20 آذرماه جاری از مراکز تصفیه پسماندهای شهری و صنعتی بازدید کردند.

روستایی از اجرای طرح مهم کهاب (کاهش، هدایت و انتقال بخارات فرآورده‌های نفتی) در انبارهای نفت، مخازن حمل‌ونقل سوخت و جایگاه‌های عرضه بنزین خبر داد.

رئیس hse (بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست) منطقه نیز در این خصوص گفت: این برنامه آموزشی شامل بازدید از فرآیندهای چندگانه و مراحل مختلف تصفیه فاضلاب صنعتی شهرک بوعلی، استحصال آب برای مصارف گوناگون آبیاری فضای سبز و استفاده در صنایع بود.

حمیدرضا کریمی ادامه داد: در مرحله بعد از سایت دفن بهداشتی زباله شهر همدان و تأسیسات تفکیک و بازیافت زباله‌های شهری با ظرفیت 250 تُن در روز دیدن و توضیحات لازم و مفید توسط مسئولین ذی‌ربط ارائه شد.

 

 

شناسه خبر 77101