شناسه خبر:77117
1402/9/23 10:48:57
رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان:

مرغ و گوشت مورد نیاز در همدان تأمین شده است

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان با بیان اینکه مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم، گفت: مرغ و گوشت مورد نیاز در همدان تأمین شده است.

محمد ارغوان روز گذشته با اشاره به تأمین اقلام اساسی در همدان، ابراز کرد: وظیفه اتاق اصناف نظارت بر واحدهای صنفی و بازار است تا ضمن صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، نحوه اجرای سیاست‌های دولت نیز رصد شود.

وی با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد تنظیم بازار، از بهره‌گیری ظرفیت بسیج در کمک به تنظیم بازار کالاهای اساسی و نظارت بر این حوزه خبر داد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان با اشاره به عرضه گوشت در بازار با قیمت مصوب، گفت: این‌ مهم با هدف جلوگیری از سوء استفاده سودجویان و به‌منظور عرضه مستقیم با قیمت مصوب محقق شده است.

وی با بیان اینکه تأمین گوشت قرمز و توزیع آن با قیمت مصوب در استان قیمت آن را کاهش داده است، خاطرنشان کرد: درحال حاضر مشکلی در زمینه عرضه گوشت نداریم.

ارغوان با اشاره به توزیع روزانه بین دو تا سه تُن گوشت گرم وارداتی در استان، تأکید کرد: قیمت گوشت در همدان نه‌تنها نسبت به استان‌های دیگر روند افزایشی نداشته، بلکه مناسب‌تر هم‌ هست.

وی در بخش دیگری از سخنانش از راه‌اندازی واحد بسته‌بندی و تولید گوشت گوساله و گوسفند خبر داد و اذعان کرد: این واحد با ظرفیت تولید 20‌ تُن موجب ایجاد اشتغال در همدان نیز شده است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان همدان با بیان اینکه در روز بین 120 تا 220 تُن مرغ تولید می‌کنیم، عنوان کرد: در سطح استان تهیه خوراک دام و طیور نیز به‌خوبی درحال مدیریت است.

شناسه خبر 77117