شناسه خبر:77169
1402/9/25 12:18:16

طرح بازدید از تأسیسات گردشگری کردستان اعم از هتل‌ها، واحدهای‌ اقامتی، رستوران‌های بین‌راهی، مهمان‌پذیرها و سفره‌خانه‌های سنتی توسط کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان روز پنجشنبه در این رابطه اظهار کرد: در این بازدیدها نحوه ارائه خدمات، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه با هدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و اعتمادسازی، ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و فراهم کردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران به‌صورت مستمر مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

منصور مهرزاد با اشاره به تقارن تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان، افزود: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و رستوران‌ها با کسب مجوز و رعایت شئونات و حرمت این ماه مبارک می‌توانند فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه دهند.

وی ابراز امیدواری کرد با آمادگی و هماهنگی ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی و فراهم کردن زیرساخت‌ها، شرایطی مهیا شود تا در ایام نوروز شاهد رضایتمندی و افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان باشیم.

شناسه خبر 77169