شناسه خبر:77334
1402/9/29 12:58:03

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کبدی استان همدان در حالی روز سه شنبه با حضور عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی و سایر اعضای مجمع رای دهندگان برگزار شد که با حواشی همراه بود.

در این انتخابات مسعود پورصالحی به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیئت کبدی استان همدان انتخاب شد.

در این مجمع مسعود پورصالحی؛ اسحاق ترکاشوند و سید محمدحسین حسینی کاندیدا ریاست کبدی بودند که در نهایت پورصالحی با کسب 12 رای از 19 رای ماخوذه به این جایگاه دست یافت.

همچنین اسحاق ترکاشوند چهار و سیدمحمدحسین حسینی 2 رای را در این انتخابات کسب کردند ضمن اینکه رای‌گیری برای اعضای هیئت رئیسه انجام شد و سیده حنانه عقیلیان به عنوان نائب رئیس؛ نسترن مستقیمی به عنوان خزانه‌دار و محمد یعقوبی و ژیلا محسنی به عنوان 2 عضو کارشناس خبره هیئت معرفی شدند.

نکته جالب توجه اینکه مجید مختاری دیگر کاندیدای هیئت رئیسه نتوانست رای مجمع را جلب کند که در تاریخ مجامع انتخاباتی استان همدان بی‌سابقه بود.

اسحاق ترکاشوند یکی از کاندیداها قبل از رای‌گیری مجمع با انتقاد از ورود افراد غیرورزشی در انتخابات هیئت‌ها، ریاست هیئت کبدی را به مسعود پورصالحی تبریک گفت که با واکنش این کاندیدا همراه شد.

پورصالحی با اشاره به اینکه به جز ارتباط با چهار عضو مجمع، هیچ صحبتی پیرامون رای‌گیری به سود خود نداشته است، خاطرنشان کرد: هر ادعایی مبنی بر شائبه مهندسی شدن انتخابات به سود خود را تکذیب می‌کنم.

میلاد جباری، محمدرضا کبودرآهنگی و حمید میرزایی نادر سه کبدی کار مطرح و ملی‌پوش همدانی به دلیل حضور در لیگ ستارگان هندوستان، در این مجمع حضور نداشتند.

هر سه کاندیدا نام خانوادگی رئیس فدراسیون کبدی را نتوانستند به خوبی تلفظ کنند و باعث واکنش شیرین عباس اورسجی شد و در واکنش به این اشتباه گفت: حالا شماها بهتر تلفظ کردید، اگر همینطور پیش برویم به سی آن جی می‌رسیدم.

بیش از این انتخابات، سیده حنانه عقیلیان به مدت 6 ‌ماه سرپرست هیئت کبدی استان همدان را برعهده داشت.

حمیدرضا رحیمی رئیس هیئت جانبازان و توانیابان همدان نیز در این مجمع حضور یافت و دقایقی با خبرنگاران به گفت وگو پرداخت.

پورصالحی رئیس هیئت کبدی همدان با انتقاد از کوتاهی صورت گرفته در استعدادیابی در این رشته گفت: مهمترین برنامه هیئت کبدی استان همدان در حوزه استعدادیابی است.

 

شناسه خبر 77334