شناسه خبر:77403
1402/10/2 11:40:47

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان از اهدای بسته‌های معیشتی به ارزش یک‌ میلیارد و 200 میلیون ریال به نیازمندان در استان خبر داد.

آرش آریانژاد در حاشیه اهدای این بسته‌های معیشتی، اظهار کرد: شرکت‌های آب و برق استان به‌صورت مستمر در مناسبت‌های ملی و مذهبی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و توزیع آن در بین نیازمندان اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام ر راستای تکریم و حمایت از خانواده‌های کمتربرخوردار صورت می‌گیرد گفت: همزمان با شب یلدا با هدف پاسداشت آئین و رسوم ایران اسلامی در سایه اعتلا و تحکیم بنیان خانواده، ترویج و تعمیق نشاط اجتماعی، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهرورزی و توجه ویژه به سنت صله رحم و دورهمی‌‌های خانوادگی صورت می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان افزود: 100 بسته حمایتی به ارزش یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال شامل مواد غذایی شامل: برنج، ماکارونی، رب، روغن نباتی و قند؛ اقدام و از طریق نهادهای حمایتی توزیع می‌شود.

آریانژاد با اشاره به اینکه رزمایش‌ها و کمک‌های مؤمنانه توسط صنعت آب و برق کردستان، ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی بیش از پیش بتوانیم بخشی از مشکلات قشر کمتربرخوردار جامعه را مرتفع کنیم.

 

شناسه خبر 77403