شناسه خبر:77446
1402/10/3 12:10:41

استاندار کردستان گفت: توجه به پروژه‌های کلان که بهره عمومی بیشتری از آن‌ها برده می‌شود، از اولویت‌های استان است و تعدادی از این پروژه‌ها را باید برای افتتاح در سال آینده آماده کنیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان سقز که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که سال آینده در سفر پروژه‌ای رئیس جمهور باید به افتتاح برسد، هتل ورزش شهرستان سقز است.

وی یکی از پروژه‌های مهم استان را هتل ورزش سقز خواند واضافه کرد: برای برگزاری و میزبانی از رویدادها و اردوهای ورزشی و همایش‌های بزرگ می‌توان از ظرفیت این پروژه نهایت استفاده را کرد.

استاندار کردستان در ارتباط با مشکل اجرای طرح هادی و آسفالت تعدادی از روستاهای شهرستان سقز توسط بنیادمسکن استان، اظهار کرد: در چارچوب موافقت‌نامه‌ها این مسئله باردیگر مورد بررسی قرار گیرد و مانع پیش آمده برطرف شود.

زارعی‌کوشا بیان کرد: بیشترین کار و فعالیت در حوزه شهرستان سقز به‌ویژه در زمینه طرح هادی و راه روستایی در دولت سیزدهم انجام شده که آنگونه باید و شاید رسانه‌ای نشده است.

وی یادآور شد: دومین سفر استانی رئیس جمهور به کردستان هم از لحاظ استقبال مردمی و هم بزرگی پروژه‌ها با استان‌های دیگر قابل قیاس نیست و این مهم بارها در جلسات کشوری مطرح شده است.

استاندار کردستان تأکید کرد: قبل از اجرای هر طرح و برنامه‌ای باید مسائل مربوط به آن به طور کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد نه اینکه در میانه کار به این مسئله پرداخته شود که عاقبت آن موانع و تبعات زیادی ایجاد خواهد کرد.

 

شناسه خبر 77446