شناسه خبر:77716
1402/10/9 12:24:08

استاندار کردستان افزایش پروازهای فرودگاه سنندج را اولویتی جدی در راستای دسترسی راحت و آسان شهروندان به حمل‌و‌نقل هوایی و تکلیف خود عنوان کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، با تلاشگران این عرصه دیدار کرد و ضمن تبریک به همه کارکنان فرودگاه که امنیت را به صنعت هوانوردی هدیه می‌دهند، از زحمات آنان قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش فرودگاه در توسعه فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری در استان گفت: حمل‌و‌نقل هوایی لازمه توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار است.

استاندار کردستان تقویت و افزایش پروازهای فرودگاه سنندج را اولویتی جدی در راستای دسترسی راحت و آسان شهروندان به حمل‌و‌نقل هوایی و تکلیف خود برشمرد و گفت: صنعت هوایی مزیت ویژه‌ای نسبت به سایر انواع وسایل حمل و نقل از لحاظ جابجایی سریع مسافر برای تمامی آحاد جامعه دارد.

زارعی‌کوشا ادامه داد: خوشبختانه کردستان جزو محدود استان‌هایی است که دو فرودگاه دارد و ما به‌دنبال استفاده حداکثری مردم عزیز و گردشگران از این ظرفیت هستیم.

وی به پیگیری‌های مجدانه برای تأسیس شرکت هواپیمایی بومی استان کردستان اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذار این حوزه به‌دنبال تأمین نیازهای این امکان بسیار مهم برای استان است‌.

 

شناسه خبر 77716