شناسه خبر:77982
1402/10/16 12:33:35

80 محصول تولیدی در نمایشگاه دستاوردهای مهارت‌آموختگان آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای و کارآفرینان استان همدان عرضه شد و در معرض نمایش قرار گرفت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان روز پنجشنبه در این آیین گفت: به‌مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، نمایشگاه دستاوردهای مهارت‌آموختگان آموزشگاه‌های آزاد و کارآفرینان استان دایر شد.

وهب مختاران هدف از برگزاری این نمایشگاه را عرضه محصولات، آشنایی با بازار فروش و نمایش توانمندی‌های مهارت‌آموختگان عنوان کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه 80 محصول در رشته‌های صنایع غذایی، صنایع دستی و پوشاک به نمایش گذاشته شد.

وی اظهار کرد: آموزشگاه‌های آزاد، ظرفیت‌های با ارزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای هستند که وجود آن‌ها باعث افزایش کیفیت آموزش‌ها شده و مسیر اشتغال‌زایی مولد را هموارتر می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان بیان کرد: پایبندی به کیفیت آموزش‌های مهارتی و آزمون‌های فنی و حرفه‌ای، راهگشای اشتغال پایدار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان نیز از نمایشگاه دستاوردهای مهارت‌آموختگان آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای و کارآفرینان استان بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در حاشیه این بازدید گفت: آموزش‌های مهارتی یکی از زمینه‌های ایجاد ثروت در جامعه است.

 

 

شناسه خبر 77982