شناسه خبر:78178
1402/10/20 09:51:15

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: طی دو سال گذشته تاکنون درمجموع سیستم گرمایشی بیش از دو هزار کلاس درس این استان استانداردسازی شده است.

جلال حمره شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام، اظهار کرد: استانداردسازی این تعداد کلاس در قالب 400 مدرسه با 180میلیارد ریال اعتبار انجام و سیستم گرمایشی غیر استاندارد در این فضاها جمع‌آوری شده است.

به گفته وی، با توجه به اهمیت این مسئله به‌روزآوری سیستم‌های گرمایشی مدارس سراسر استان اعم از مناطق شهری و روستایی به‌صورت مستمر درحال اجراست.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، جایگزینی مدارس استاندارد به‌جای مدارس غیر استاندارد در برنامه‌ریزی اجرایی این اداره کل قرار دارد.

وی یادآور شد: همچنین در راستای حفظ محیط زیست طراحی مدارس جدید با شاخص ساختمان سبز انجام می‌شود که اکنون عملیات احداث دو فضای آموزشی در شهرستان‌های ایلام و ایوان در حال اجراست.

حمره گفت: زیرساخت پدافند غیر عامل این مجموعه با خرید و نصب دیزل ژنراتور برق و تجهیز سیستم‌های فنی و سرورها و به‌روز کردن آن‌ها و نصب دوربین‌های مداربسته و اقدام برای بالا بردن امنیت محل کار در طول سال جاری تقویت شده است.

سعیدرضا کریمیان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه تعمیر و تجهیز مدارس در سطح استان، بر رعایت اصول پدافند غیرعامل در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس در سطح استان تأکید کرد.

 

 

شناسه خبر 78178