شناسه خبر:78201
1402/10/20 11:04:58

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در راستای افزایش سطح ایمنی در محور «شازند - کزاز» عملیات احداث روشنایی به طول 4 کیلومتر در این مسیر انجام و به بهره‌برداری رسید.

محمدهادی نوروزی با اشاره به اهمیت تأمین، نگهداری و توسعه ایمنی در شبکه راه‌های استان اظهار داشت: تلاش برای ارتقاء ایمنی راه‌ها از مهم‌ترین و شاخص‌ترین فعالیتهای راهداری است که به همین منظور اقدامات قابل توجهی در راه‌های استان و به تبع آن در شهرستان شازند انجام شده است.

وی افزود: احداث چهار کیلومتر روشنایی طولی در محور کزاز شهرستان شازند اقدام بسیار ارزشمندی بود که جهت افزایش سطح ایمنی برای تردد خودروهای عبوری صورت گرفت.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را 70 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه مسلما در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: پروژه‌های راهداری با جدیت قابل توجهی در دست اجرا می‌باشد که بطور مثال در حوزه شهرستان شازند می‌توان به دو پروژه بزرگ نصب نیوجرسی در محور اراک - بروجرد و نصب روشنایی و حفاظ میانی در محور شازند - دوراهی اشاره کرد.

شناسه خبر 78201