شناسه خبر:78241
1402/10/21 10:10:40
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان:

دوربین‌های ثبت سرعت در بلوارهای همدان فعال شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: دوربین‌های ثبت تخلف سرعت غیر مجاز در بلوارهای همدان که مدت‌ها غیر فعال بودند، دوباره فعال شده و نسبت به ثبت تخلف اقدام می‌کنند.

سرهنگ ابراهیم فارسی روز چهارشنبه اظهار کرد: به‌تازگی دوربین‌های ثبت سرعت واقع در بلوارهای مطهری، شهید احمدی‌روشن، شهید سردار سلیمانی، شهید مطهری، فاطمی، بلوار ارم، بسیج و ارتش فعال شدند.

وی اضافه کرد: سرعت خودروها در بلوارهای یادشده نباید از 70 کیلومتر در ساعت تجاوز کند و محدودیت سرعت خودروها با تابلوی نصب‌شده در حاشیه بلوارها مشخص شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: چنانچه راننده‌ای تا 30 کیلومتر بیش از سرعت تعیین‌شده تردد کند، 600 هزار ریال و بیش از 30 کیلومتر از سرعت پیش‌بینی‌شده تردد کند، دو میلیون ریال اعمال قانون و از طریق پیامک به وی اطلاع‌رسانی می‌شود.

سرهنگ فارسی ادامه داد: درصد بالایی از سوانح درون‌شهری همدان در بلوارها ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه است که با فعال شدن دوربین‌ها به‌زودی شاهد کاهش محسوس آمار سوانح خواهیم بود.

وی بیان کرد: بلوار خوزستان از پیش‌تر دارای دوربین ثبت تخلف سرعت بود و به‌زودی بلوار سردار شهید همدانی هم به دوربین مجهز می‌شود.

 

شناسه خبر 78241