شناسه خبر:78281
1402/10/23 08:54:57
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان:

همکاری مدیرکل امور مالیاتی استان با شهرداری همدان قابل تقدیر است

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان با تقدیر ویژه از همکاری مدیرکل امور مالیاتی استان با شهرداری، گفت: با ابلاغ بخشنامه اوراق تسویه و براساس جزء یک بند سه، سه نقطه تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 کشور، مطالبات و بدهی‌های شهرداری تسویه خواهد شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسی‌امید در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشکر ویژه از همکاری مدیرکل امور مالیاتی استان با شهرداری همدان، اظهار کرد: این اقدام شهرداری را در دستیابی به اهداف خود به‌ویژه در ارائه هرچه بیشتر خدمات به شهروندان یاری می‌کند.وی به بخشنامه اوراق تسویه امسال در بودجه سال جاری اشاره کرد و گفت: براساس جزء یک بند سه، سه نقطه تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 کشور، مطالبات و بدهی‌های شهرداری تسویه خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: امسال بالغ‌بر 80 میلیارد تومان مطالبات و بدهی شهرداری در سامانه سماد نو (سامانه مطالبات و بدهی‌های دولت) ثبت شده است.

کاوسی‌امید بهترین، مهم‌ترین و بیشترین تهاتر در این زمینه را با دانشگاه علوم پزشکی دانست و بیان کرد: با توجه به تجربه بالای علوم پزشکی، تهاتر با این دستگاه را در اولویت قرار دادیم.

وی میزان تهاتر با دانشگاه علوم پزشکی را بالغ‌بر 70 میلیارد تومان برشمرد و افزود: این اقدام قابل توجه بوده و بخش عمده تهاتر مطالبات و بدهی‌های شهرداری در سال جاری را به خود اختصاص داده است.

شناسه خبر 78281