شناسه خبر:78303
1402/10/23 10:14:04

سپهرغرب-گروه خبر:رئیس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: عملیات ایجاد باند دوم مأمونیه به آزادراه ساوه– تهران امسال با تزریق اعتبارات ملی و شهرستانی به 80 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

حمزه فضلی روز پنجشنبه اظهار کرد: عملیات اجرای این طرح از سال گذشته به‌عنوان یکی از طرح‌های نیمه‌تمام مجدد شروع شد و هم‌اکنون از روند خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در سال جاری 170 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی و استانی برای این طرح تخصیص داده و هزینه شده است و بقیه اقدامات نیز با اعتبارات سال 1403 دنبال می‌شود.

فضلی با بیان اینکه طرح مذکور به طول چهار هزار و 800 متر است، افزود: تاکنون چهار کیلومتر از این طرح اجرا شده و 800 متر دیگر نیز در دست اقدام است.

وی یادآور شد: استقرار شهرک صنعتی مأمونیه و تردد بالای ماشین‌آلات در این محور باعث شد اجرای این طرح سال 1397 آغاز شود، اما تا ابتدای فعالیت دولت سیزدهم از پیشرفت چندانی برخوردار نبود.

رئیس اداره راه و شهرسازی ساوه و زرندیه گفت: امسال 339 میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بخش راه و مسکن شهرستان‌های ساوه و زرندیه از محل منابع استانی و ملی هزینه شد.

فضلی افزود: ایجاد باند دوم مسیر مأمونیه به اتوبان ساوه- تهران، باند دوم جاده قدیمی مأمونیه به زاویه به طول حدود 6 کیلومتر و توسعه کتابخانه امام علی (ع) زرندیه، ازجمله محل‌های هزینه‌شده اعتبارات شهرستان زرندیه است.

 

شناسه خبر 78303