شناسه خبر:78489
1402/10/27 10:27:47

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اعمال قریب به 38 میلیارد ریال پاداش همکاری در صورتحساب مشترکان بخش‌های کشاورزی، تجاری، جایگاه‌های CNG و دستگاه‌های دارای مولد خود تامین در سال جاری خبر داد.

به گزارش سپهرغرب هیوا لهونیان در خصوص اعمال «پاداش همکاری» مشترکان بخش‌های کشاورزی، تجاری، جایگاه‌های CNG و دستگاه‌های دارای مولد خود تامین در سال جاری، اظهار کرد: در صورتحساب این مشترکان قریب به 38 میلیارد ریال پاداش دوره همکاری از طریق صورتحساب‌های برق مصرفی به جهت همکاری در ایام پیک تابستان سال جاری اعمال شد.وی بیان کرد: ثبت مشترکان مشمول در سامانه مربوطه در فصل پیک مصرف برق توسط همکاران این شرکت انجام می‌شود که براساس آن هریک از مشترکین فوق نسبت به میزان همکاری در دوره پیک، از پاداش تخصیصی معین برخوردار شده و این پاداش در صورتحساب برق مصرفی آن‌ها اعمال وپرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه ممکن است سوالاتی مبنی بر اعمال پاداش‌ها و میزان آن مطرح شود، توضیح داد: در بخش کشاورزی در سال جاری قریب بر 21 میلیارد ریال و در سایر بخش‌ها مبلغ 17 میلیارد ریال پاداش محاسبه شده و در صورتحساب دوره اخیر این دسته از مشترکان اعمال گردید.

لهونیان افزود: تمامی مدارک و مستندات محاسبه میزان همکاری در نزد این شرکت موجود است و هر کدام از مشتریان برای اطلاع از آن، پیامک دریافت خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: همکاری مشترکین در پیک سال آتی نیز گام مهمی در پایداری انرژی و جلوگیری از محدودیت در تأمین برق مشترکین بمانند چند سال اخیر بدنبال داشته باشد.

تعداد کل مشترکان همکار در بخش‌های کشاورزی، اداری، تجاری و جایگاه‌های CNG، مراکز و دستگاه‌های دارای مولد خود تأمین در سال جاری هشت هزار و 690 مشترک بوده است.

لازم به ذکر است هرساله متناسب با «میزان همکاری مشترکان» بخش‌های مختلف در ایام اوج مصرف برق، پاداش‌های ویژه‌ای از طریق صورتحساب‌های برق مصرفی اعمال و پرداخت می‌گردد که در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان علاوه بر پاداش دوره همکاری ویژه مشترکان بخش‌های کشاورزی، اداری، تجاری، CNG و مولد‌های خود تأمین، مبلغ قریب به 21 میلیارد ریال(208059931208) ریال به‌عنوان پاداش «مدیریت مصرف برق» به مشترکان بخش خانگی از طریق صورتحساب‌های صادره، اعمال و پرداخت نموده است.

شناسه خبر 78489