شناسه خبر:79135
1402/11/15 10:05:31

فرماندار شهرستان درگزین از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 62 پروژه مختلف عمرانی و اقتصادی در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح این شهرستان خبر داد.

کمیل خواستان، افزود: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر 87 میلیارد تومان در طول دهه مبارک فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: 58 پروژه با اعتباری افزون بر 80 میلیارد تومان جزو پروژه‌های قابل افتتاح و چهار پروژه با اعتبار اولیه هفت میلیارد تومان جزو پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی در طول دهه فجر خواهد بود.

خواستان با بیان اینکه روند توسعه شهرستان نوپای درگزین طی دولت سیزدهم شتاب گرفته است، تصریح کرد: در حال احداث بودن گلخانه 320 هکتاری شهرستان درگزین کار بزرگی در حوزه گلخانه‌های همدان بوده که در غرب کشور و استان بزرگترین گلخانه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی در حال اجرا در شهرستان درگزین خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیار خوب و مهمی برای شهرستان پیش‌بینی کرده‌ایم که با اجرای آنها پیشرفت خوبی را در حوزه‌های مختلف رقم خواهد زد.

فرماندار شهرستان درگزین از اجرای زمین چمن مصنوعی در شهر کرفس خبر داد و مطرح کرد: به‌زودی طی روزهای آینده و در دهه مبارک فجر کلنگ این زمین چمن‌مصنوعی به زمین زده می‌شود.

وی با بیان اینکه پانسیون پزشکان شهرستان درگزین در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: نبود پانسون پزشکی باعث شده تا پزشکان در شهرستان استقرار پیدا نکنند که در همین رابطه احداث پانسیون پزشکی در شهرستان یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه بهداشت و درمان از مهمترین ادارات بوده که می‌تواند سلامت مردم را تضمین کند، گفت: استقرار بهداشت و درمان در شهرستان برکات بسیار زیادی از جمله آغاز عملیات عمرانی ساختمان مرکز جامع سلامت روستای درگزین، افزایش تعداد پزشکان، همراهی بیشتر خیّرین برای مشارکت در امورات بهداشت را به همراه داشته است ضمن اینکه پیگیر حضور پزشکان متخصص و ایجاد یک مرکز بهداشتی با خدمات گسترده‌تر در شهرستان هستیم.

وی بهسازی و آسفالت روستایی، مدرسه‌سازی، برق‌رسانی، آبرسانی، کانال انتقال آب، لایروبی و احیای قنوات، پیاده‌راه‌سازی شهر قروه، لوله‌گذاری کشاورزی و قنوات روستایی و پروژه‌های مختلف عمرانی شهری و روستایی را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان دانست و گفت: طی دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و... نیز در این شهرستان با رویکرد مردم‌محوری در حال اجرا خواهد بود.

 

 

شناسه خبر 79135