شناسه خبر:79137
1402/11/15 10:06:54

سپهرغرب-گروه خبر:12 طرح کشاورزی، فرهنگی و عمران روستایی در سومین روز از دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان شهرستان گیلانغرب به بهره‌برداری رسید.

فرماندار گیلانغرب در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجرگفت: این طرح‌ها شامل خط انتقال آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی پایاب دایک سراب، بالاجوب انارک به طول سه هزار و 250 متر، 6 طرح دامپروری، یک طرح پرورش قارچ، افتتاح سینما امید اداره تبلیغات اسلامی مختص پخش فیلم‌های انقلابی به صورت رایگان تا پایان دهه فجر و سه طرح بهسازی معابر و احداث کانال در روستاهای «گورسفید، علیخان آباد و کله جوب » در بخش مرکزی گیلانغرب است.

«علی پروین» اظهار کرد: برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و اجرای طرح‌های کشاورزی 50 فرصت شغلی را ایجاد می‌کند.

وی همچنین از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با عنوان « دیروز ما، امروز ما، فردای ما» در محل دبیرستان معصومیه شاهد شهر گیلانغرب خبر داد.

در این نمایشگاه صدها اثر در زمینه‌های مختلف در قالب عکس، نوشته و محتوا، و پیشرفت تجهیزات آزمایشگاهی و دست سازهای دانش‌آموزان به همراه روایت گری به نمایش گذاشته شده که تا پایان دهه فجر در معرض بازدید عموم قرار دارد.

همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه هنرهای تجسمی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرشیرین با حضور جمعی از مسوولان گشایش یافت و هنرمندان در این نمایشگاه آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

در این نمایشگاه آثار خوشنویسی، نقاشی عکس، صنایع دستی، سفال، کیف چرم، حصیربافی، گلیم بافی، تسمه بافی، گیوه بافی هنرمندان تا پایان دهه مبارک فجر آماده در معروض فروش و بازدید علاقمندان است.

شناسه خبر 79137