شناسه خبر:79211
1402/11/16 11:43:35

سپهر غرب-گروه خبر:استاندار کرمانشاه در آیین بهره‌برداری از گازرسانی به 57 روستا و 3 واحد تولیدی صنعتی شهرستان دالاهو گفت: با احداث این پروژه شهرستان دالاهو و همه روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

محمد طیب صحرایی در آیین بهره‌برداری از گازرسانی به 57 روستا و 3 واحد تولیدی صنعتی شهرستان دالاهو ضمن تبریک ایام دهه فجر و اعیاد گذشته و آینده اظهار کرد: این سرمای امروز در کنار نعمتی که به برکت انقلاب اسلامی به مردم خوب و شریف مردم این منطقه تقدیم می‌شود خودش بهترین توضیح هست برای این خدمتی که صورت گرفته است.

وی افزود: در شرایطی که این جو و اقلیم منطقه‌ایجاب می‌کند برای آسایش و زندگی بهتر مردم خدمت متناسبی به آن‌ها تقدیم شود، این تلاش جهادی عزیزانمان ارزش خودش را بیشتر و بهتر نشان می‌دهد.

*آیین بهره‌برداری از گازرسانی به 57 روستا و 3 واحد تولیدی شهرستان دالاهو

استاندار کرمانشاه با تصریح این‌که این پروژه بااعتباری بیش از 2 هزار میلیارد ریال به سرانجام رسیده است، عنوان کرد: در روزگاری نه‌تنها این روستا، بلکه استان کرمانشاه و دیگر استان‌های کشور برای گذران زمستان چند روز در جستجوی چند لیتر نفر بودند. روزگاری در کرمانشاه بود که دغدغه و مشغله‌ی ذهنی مردم این بود که گاز مایع کپسول بتوانند پیدا کنند که برای پخت‌وپز.

وی انقلاب اسلامی را از بزرگ‌ترین نعمت برای مردم دانست و ادامه داد: خدا را شاکریم که امروز به برکت نفس قدسی حضرت امام و خون‌های پاک شهیدان و مجاهدت‌های مردان و زنان این آب‌وخاک، یکی پس از دیگری دارد نعمت‌های فراوان برایمان فراهم می‌شود.

صحرایی گازرسانی به روستاهای شهرستان دالاهو کار بزرگ و جهادی در طول یک سال گذشته دانست و گفت:‌ این نعمت یکی از برکات کوچک این انقلاب بوده و بزرگ‌ترین نعمت انقلاب، استقلال، آزادی و بهره‌مندی از یک نظام کاملاً مردمی و متکی بر خواست و اراده مردم یعنی جمهوری اسلامی است و خدا را بابت همه این نعمت‌ها شاکریم.

وی با اشاره به این‌که امروز با افتتاح این پروژه شهرستان دالاهو و همچنین همه روستاهای بالای 20 خانوار آن امروز از نعمت الهی گاز برخوردار می‌شوند خاطرنشان کرد: امروز که دورهم جمع شدیم برای افتتاح این پروژه، باید بگوییم که این خدمت‌رسانی صورت گرفته انقلاب، مختص اینجا نیست بلکه در سرتاسر ایران اسلامی از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب نعمت‌های مادی و معنوی بسیاری دارد به مردم ما تقدیم می‌شود.

* انتخابات پرشور و آگاهانه راه تداوم و استحکام خدمات است

استاندار کرمانشاه ضمن تبریک موقعیت جدید و بهره‌مندی جدید از مردم شریف منطقه خواست که با مصرف خوب، بهینه بدون اسراف از این مزیت استفاده کنند و هم مقدمات استفاده‌ی بقیه هم‌وطنانمان را در نقطه‌نقطه‌ی کشور را فراهم کنند.

وی کار خدمت‌رسانی را یک کار متقابل بین مردم و مسوولین دانست و تأکید کرد:‌مردم شریف این منطقه حتماً می‌دانند که این نعمت‌ها و این بهره‌مندی‌ها یک کار مشترک و متقابل بین همه‌ی ما را می‌طلبد، همکاری متقابلی بین کسی که مدتی اسم مسوول را پیداکرده و همه‌ی مردم ایجاد می‌شود.

صحرایی در پایان اذعان داشت: و دعوت می‌کنم از همه متنفذان، معتمدین و ریش‌سفیدان و بزرگان این منطقه که با یک انتخابات پرشور و آگاهانه موجبات تداوم و استحکام این راه خیر را برای خودمان، خانواده‌مان و فرزندانمان در آینده فراهم کنیم.

شناسه خبر 79211