شناسه خبر:79212
1402/11/16 11:47:05

سپهرغرب-گروه خبر:مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از افتتاح هفت پروژه آبخیزداری در این استان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

«عبدالحسین محمدی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه‌های در نظر گرفته‌شده گفت: عملیات آبخیزداری حوزه آبخیز الویر زرندیه که شامل احداث سازه‌های توری سنگی با اعتبار 39 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح عملیات گابیون بندی آبخیزداری حوزه آبخیز سامان ساوه نیز با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های در نظر گرفته شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی افزود: احداث سازه‌های توریسنگی آبخیزداری حوزه آبخیز علیقورچی شازند نیز با اعتبار 6 میلیارد ریال در ایام‌الله دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌شود.

محمدی عنوان کرد: بهره‌برداری از 2 موتور کینست سیلاب حوزه آبخیز آهنگران روستای مجدآبادنو نیز با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال بندخاکی حوزه آبخیز وفس شهرستان کمیجان با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال و کینست سیلاب آبخیز نیمور باقرآباد محلات نیز با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 300 میلیون ریال و عملیات کاشت نهال مراقبت و نگهداری توتک با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در دهه مبارک فجر است.

شناسه خبر 79212